Cíl semináře:
Neúspěšní obchodníci ovládají pouze detaily svého prodejního artiklu. Vítězní obchodníci rozumí především potřebám a psychologii svých zákazníků. Ke kterým patří Vaši prodejci?
Na obchodníka jsou kladeny obrovské nároky v různých fázích prodejního cyklu. Proto je nezbytné, aby si obchodníci osvojili a rozšířili klíčové prodejní dovednosti a dokázali vycházet vstříc potřebám klientů s vědomím, že efektivita jejich práce se měří neúprosně v rovině prodejních výsledků. K vrozeným předpokladům obchodníka je třeba připojit i znalostní část, která vychází z vyzkoušených prodejních technik ověřených praxí, ať jsou to například variantní způsoby prezentace ceny či inteligentní překonávání námitek.
Po obchodníkovi firmy právem požadují, aby disponoval nejen analytickými schopnostmi, ale aby dokázal intuitivně a s citem „načítat“ atmosféru při jednání, chápal příležitosti v jednání klientů tím, že porozumí jejich skutečným záměrům a cílům. Jako firma proto potřebujete takové obchodníky, kteří jsou vybaveni těmito dovednostmi, dokáží účinně vést prodejní jednání a uzavírat obchody. A tím umožní sobě i celé vaší firmě dlouhodobý růst.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen:
Seminář Prodejní techniky a dovednosti je určen majitelům firem, obchodním ředitelům, prodejním reprezentantům, pracovníkům klientských center a prodejním týmům, tj. všem, kterým není lhostejný obchodní výkon firmy a zajímají se o metody, jak proměnit zájem potenciálního klienta v objednávku.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.