Logo AIVD
Seminář

Seminář: Provizní systém pro obchodníky

Jak nastavit motivující finanční i nepeněžní odměňování

Termín: 15. 10. 2015

Nastavení fungujícího systému motivace a hodnocení členů obchodního týmu je zásadní pro úspěch každé firmy a zároveň představuje věčnou výzvu pro vedoucího oddělení prodeje. Dynamika změn na jednotlivých trzích klade vyšší nároky na obchodní týmy. Reaguje váš provizní systém na měnící se podmínky na trhu a na jednotlivé role obchodníků? Jakou motivaci vedle finančního ohodnocení svým obchodníkům poskytujete? Přijďte na seminář spojený s praktickým workshopem, na kterém vám dva zkušení odborníci poradí, jak nejlépe obchodní tým motivovat a hodnotit.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Pro účinnou motivaci vašich obchodníků je klíčová už jejich adaptace. S každým novým členem týmu je zapotřebí efektivně pracovat už od začátku, a to včetně nastavení jeho plánu a provizí. Jakmile je obchodní tým stabilizovaný, přicházejí na řadu otázky, jak jej vést, motivovat a hodnotit. Nastavení optimálního provizního systému je důležité, ale samo o sobě nestačí.

Aby provizní systém efektivně fungoval a zároveň motivoval celý obchodní tým, je potřeba jej zasadit do uceleného konceptu motivace a odměňování zaměstnanců. Na semináři se proto společně podíváme na různé přístupy jak nastavit motivující provizní systém s ohledem na roli obchodníka a velikost obchodního případu. Důležitou roli hraje i charakteristika trhu, na kterém se pohybujete, vašeho produktového portfolia i koncových zákazníků.

Dvojice lektorů vám na semináři nabídne model motivujícího provizního systému s ohledem na profil vaší společnosti. Navíc vám poskytnou cenné rady týkající se způsobu vedení hodnotícího rozhovoru. Budete mít možnost vyzkoušet si praktické situace na modelových příkladech. Zároveň vám představíme konkrétní nástroje, jak efektivně měřit dopad vašeho systému hodnocení na motivaci. Díky semináři tak získáte konkrétní návody a praktická doporučení, jakož i upozornění na nejčastější chyby týkající se provizního systému coby součásti systému odměňování.

Komu je seminář určen

Seminář Provizní systém pro obchodníky je určen všem, kteří vedou, motivují a hodnotí členy svých obchodních týmů. Zároveň ho doporučujeme i majitelům a personálním manažerům, kteří se ve svých společnostech podílí na vytvoření provizního systému.

Program celodenního semináře s workshopem (9.00-15.30)

  1. Provizní systém jako součást systému hodnocení a odměňování
  2. Provize versus bonusy
  3. Jen peníze nestačí
  4. Role obchodníků z pohledu provizního systému
  5. Provizní systém v návaznosti na trhu a produktech
  6. Perioda vyplácení provizí
  7. Typy a formy vyplácení provizí
  8. Provize v rámci adaptace
  9. Hodnocení a hodnotící pohovor

Bc. František Gráfek

František Gráfek zahájil svou pracovní kariéru v České spořitelně a. s., kde zprvu zastával pozici metodika a specialisty vývoje produktů.  Z této pozice již také realizoval interní kurzy na jednotlivých pobočkách banky. Tato zkušenost pak vedla k tomu, že se stal lektorem a koučem na plný úvazek a samostatně zabezpečoval vedení kurzů z pozice interního lektora. Po 8 letech v bankovnictví působil v oboru telekomunikací. Zde zodpovídal za veškeré procesy v oblasti vzdělávání a rozvoje lidských zdrojů. Z pozice interního lektora a kouče realizoval rozvojové programy. V rámci této své pozice se také aktivně podílel na náboru nových zaměstnanců a nastavení adaptačního procesu pro nové kolegy. Zároveň také realizoval Assesment/Development centra zejména pro obchodní pozice ve společnosti.

Ing. Robert Němeček

Ing. Robert Němeček se pohybuje v obchodě už od roku 2003. Ing. Robert Němeček se pohybuje v obchodě už od roku 2003. Získal řadu zkušeností nejprve jako řadový obchodník a následně jako manažer obchodního týmu. Z pozice manažera vedl mezinárodní obchodní tým a takřka dennodenně řešil otázku motivace a odměňování svého týmu. Díky tomu je schopen nabídnout konkrétní příklady z praxe, jak se k dané problematice postavit.