Logo AIVD
Seminář

Seminář: Provizní systém pro obchodníky

Jak nastavit motivující finanční i nepeněžní odměňování

Termín: 3. 12. 2015

Nastavení fungujícího systému motivace a hodnocení členů obchodního týmu je zásadní pro úspěch každé firmy a zároveň představuje věčnou výzvu pro vedoucího oddělení prodeje. Dynamika změn na jednotlivých trzích klade vyšší nároky na obchodní týmy. Reaguje váš provizní systém na měnící se podmínky na trhu a na jednotlivé role obchodníků? Jakou motivaci vedle finančního ohodnocení svým obchodníkům poskytujete? Přijďte na seminář spojený s praktickým workshopem, na kterém vám dva zkušení odborníci poradí, jak nejlépe obchodní tým motivovat a hodnotit.

Připravte se na úspěšný rok 2025 a využijte 20% slevu na tento produkt.

5 490  4 392 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Pro účinnou motivaci vašich obchodníků je klíčová už jejich adaptace. S každým novým členem týmu je zapotřebí efektivně pracovat už od začátku, a to včetně nastavení jeho plánu a provizí. Jakmile je obchodní tým stabilizovaný, přicházejí na řadu otázky, jak jej vést, motivovat a hodnotit. Nastavení optimálního provizního systému je důležité, ale samo o sobě nestačí.

Aby provizní systém efektivně fungoval a zároveň motivoval celý obchodní tým, je potřeba jej zasadit do uceleného konceptu motivace a odměňování zaměstnanců. Na semináři se proto společně podíváme na různé přístupy jak nastavit motivující provizní systém s ohledem na roli obchodníka a velikost obchodního případu. Důležitou roli hraje i charakteristika trhu, na kterém se pohybujete, vašeho produktového portfolia i koncových zákazníků.

Dvojice lektorů vám na semináři nabídne model motivujícího provizního systému s ohledem na profil vaší společnosti. Navíc vám poskytnou cenné rady týkající se způsobu vedení hodnotícího rozhovoru. Budete mít možnost vyzkoušet si praktické situace na modelových příkladech. Zároveň vám představíme konkrétní nástroje, jak efektivně měřit dopad vašeho systému hodnocení na motivaci. Díky semináři tak získáte konkrétní návody a praktická doporučení, jakož i upozornění na nejčastější chyby týkající se provizního systému coby součásti systému odměňování.

Komu je seminář určen

Seminář Provizní systém pro obchodníky je určen všem, kteří vedou, motivují a hodnotí členy svých obchodních týmů. Zároveň ho doporučujeme i majitelům a personálním manažerům, kteří se ve svých společnostech podílí na vytvoření provizního systému.

Další informace

V ceně celodenního semináře je teplý oběd a občerstvení v průběhu dne. Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.