Logo AIVD
Konference

Revoluce v účetnictví: Velká novela zákona o účetnictví od 1. 1. 2025

Účetnictví – výkaznictví – digitalizace

Termín: 24. 10. 2024
Místo konání: Praha, Hotel Olympik

Revoluce v účetnictví je tady! Už od 1. 1. 2025 budete muset klást důraz na účetní výkaznictví! Co Vám nařizuje novela zákona o účetnictví? Vaše účetní závěrka musí být relevantní, věrohodná, srozumitelná a včasná. Jak přesně se mění kategorizace účetních jednotek a jaký obrat budete muset splňovat? Jakým způsobem budete nově zveřejňovat podmíněná aktiva, pasiva a podmíněný dluh? A budete muset vest účetnictví pouze v digitální podobě? Pozor, s novelou účetního zákona budete muset změnit i Vaše interní směrnice! Víte, jak na to? Přihlaste se na konferenci o novele účetního zákona a zjistěte na co se musíte připravit.

5 790 

bez DPH

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl konference

    Cílem konference Revoluce v účetnictví: Velká novela zákona o účetnictví od 1. 1. 2025  je předat vám informace ke všem novinkám a změnám, které souvisejí s novelou zákona o účetnictví, která začne platit už 1. 1. 2025 (dle posledních informací). Zasáhne účetnictví všech subjektů účtujících dle českých účetních pravidel. Zajímají-li Vás blíže plánované změny v českém účetnictví, bude tato konference pro Vás ta pravá

    Pro podrobný program klikněte zde.

    Komu je akce určena

    Konference je určena finančním manažerům, účetním metodikům, hlavním účetním, účetním, daňovým poradcům a auditorům.

    Další informace

    Jako účastník konference obdržíte CERTIFIKÁT o jejím absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně je také záznam celé konference. Pokud se nebudete moct zúčastnit prezenčně, zprostředkujeme vám na vyžádání online přímý přenos.

    Konference začíná v 9 hodin, předpokládané ukončení programu je cca ve 15:00. Na konci konference bude pro prezenční účastníky praktický networking.

    Témata konference:

    Program konference:

    Novela zákona o účetnictví: Změny od 1. 1. 2025

      • Změna kategorizace účetních jednotek
      • Nové stanovení obratu účetní jednotky
      • Okamžik a způsob ocenění
      • Povinný audit: Kdo bude muset podstoupit kontrolu?

    Radikální změna v účetních výkazech od 1. 1. 2025

      • Zásadní změny v účetní závěrce
      • Výkaz zisku a ztráty: Co v něm nově nesmí chybět?
      • Rozvaha a nové definice pojmů
      • Nové požadavky na kvalitu účetních výkazů
      • Hlavní výhody pro management

    Povinná digitalizace účetnictví 2025: Platí i pro vás?

      • Náležitosti elektronických dokladů – účetní i daňové hledisko
      • Postup při digitalizaci účetnictví
      • Rizika a hrozby v oblasti IT a jak se jim vyhýbat

    Jak nastavit vnitřní kontrolní systém od 1. 1. 2025

      • Vnitřní účetní směrnice: Co nesmíte zapomenout změnit?
      • Klíčové prvky efektivního vnitřního kontrolního systému

    Česká měna vs. Funkční měna: Co je pro vás výhodnější?

      • Vykazování transakcí v cizích měnách
      • Změny v leasingu a jeho vykazování

    (změna programu vyhrazena)

    MVDr. Milan Vodička

    V letech 1993-2009 manažer nadnárodních softwarových firem, od roku 1995 daňový poradce, člen Komory daňových poradců ČR, v období 2011-2012 člen Prezidia KDP, od r. 2013 vedoucí Sekce pro informační technologie KDP ČR, člen sekce pro daně a pojištění Svazu průmyslu, člen Technology Tax Committee CFE Tax Advisers Europe. Bohatá publikační činnost v odborných periodikách.

    Ing. Martin Kučera, Ph.D.

    Ing. Martin Kučera, Ph.D. je už dva roky členem Komory daňových poradců České republiky. Ve své praxi pro ACCTA Bohemia, s.r.o. a Daňové kanceláři Kučera s.r.o. se specializuje na daň z přidané hodnoty, daň z příjmů fyzických osob, neziskové organizace a účetnictví. Na Vysoké škole ekonomické v Praze postupně prošel bakalářským, magisterským a doktorským studiem, které úspěšně zakončil s titulem Ph.D. Během studií se zúčastnil také prestižní stáže na Otto-Friedrich-Universität Bamberg.

    Hana Kovalíková

    Je odbornicí v pravém slova smyslu. Dovede během vzdělávacího programu znalecky posoudit úroveň znalostí posluchačů a operativně přizpůsobit výklad, který doplňuje komentáři, návrhy nebo vzory různých typů vnitropodnikových účetních dokladů, které mají k uváděné směrnici vztah a příslušnými právními předpisy, na základě kterých jsou jednotlivé směrnice zpracovány. Členka Komory daňových poradců, 10 let působila v její Sekci daně z příjmů fyzických osob. Kromě připomínkování návrhů změn zákonů a výběru soudních rozhodnutí do sbírky judikátů se opakovaně podílela na tvorbě formuláře Přiznání k dani z příjmů fyzických osob pro MF ČR. Dosavadní znalosti, které získala mimo jiné i praxí v bankovnictví i v zahraničním obchodě, uplatňuje především v daňovém, účetním a ekonomickém poradenství. Zabývá se kontrolou účetnictví a jeho rekonstrukcí, zpracováním metodiky účetnictví pro jednotlivé účetní jednotky, zpracováním daňových přiznání, poskytuje daňové a účetní dohledy ve firmách, rozbory ekonomické a finanční činnosti, poradenstvím při vývoji účetního softwaru. Autorka odborných článků a publikací.

    Tomáš Kachlík

    Tomáš Kachlík je senior manažerem v oddělení auditních a účetně poradenských služeb společnosti Deloitte v České Republice. Specializuje se na poradenství v oblasti Mezinárodních standardů účetního výkaznictví IFRS a na pořádání odborných seminářů týkajících se IFRS. Věnuje se mimo jiné implementaci standardu IFRS 16 – Leasingy včetně vývoje IT nástrojů na výpočty leasingových smluv a XBRL tagování IFRS závěrek v souladu s nařízením o jednotném formátu ESEF. Má také předchozí zkušenost s implementací IFRS 9 ve francouzské mezinárodní bankovní skupině. Je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze, francouzského post-master programu Copernic a členem ACCA.

    Praha, Hotel Olympik

    Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Olympik, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Artemis a Tristar).

    Adresa:

    Sokolovská 138, Praha 8 186 76

    Doprava:

    Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

    Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

    Autem – parkovat lze na placeném parkovišti v hotelovém komplexu.

    Přečtěte si více informací o hotelu. Místo konání je bezbariérově přístupné.

    Mapa

    Také doporučujeme