Logo AIVD
Seminář

Řízení skladu

Jak na organizaci, pravidla, řízení týmu a vyhodnocování skladových procesů

Termín: 2. 7. 2015
Lektor: Jan Kučera

Řešíte neustále skladová manka, chybně vyskladněné zboží či materiál, vaši odběratelé vás „bombardují“ o chybách v dodaném zboží? Při řešení těchto problémů jste zjistili hmotné škody, práce vašich skladníků je neefektivní a nezodpovědná a ztrácíte váš pracovní čas řešením těchto záležitostí? Nabízíme Vám pomoc.
I v malém e-shopovém skladu je důležitým členem profesionální skladník se základní dovedností, určitou výkonností, samostatností, který umí vyřešit problém a používat vlastní intuici – toto je důležité vybavení osoby skladníka.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře

Cílem workshopu je naučit účastníky orientovat se ve skladových procesech, připravit podklady, zvolit si vhodný způsob práce, umět koordinovat svou práci, řešit vzniklé problémy, navrhnout, zajistit a poskytnout doplňkové služby.

Workshop Vám ukáže cestu, jak se orientovat v jednotlivých skladových procesech: příjem, výdej, převod, evidence, inventarizace, posouzení kvality zboží, přípravu podkladů. Pro pozici skladník/řidič máme připraven návod, jak řešit, navrhnout, zajistit a poskytnout doplňkovou službu: odběr a dodání zboží např. nepříjemnému zákazníkovi.

Ukážeme Vám a společně vyzkoušíme jednotlivé kroky při různých skladových procesech – jak kontrolovat, převzít, inventarizovat, poznat druhy dokladů/podkladů, zvolit si správnou techniku odsouhlasení, připravovat zboží, vybrat vhodnou manipulační techniku a způsob balení, označit a řešit případné nesrovnalosti. Společně také budeme analyzovat závady a problémy z praxe účastníků, budeme navrhovat a hledat jejich řešení.

Provedeme simulované příklady:

  1. staneme se řidičem kamionu, který doveze zboží, a staneme se skladníky, kteří budou přijímat, kontrolovat a řešit nesrovnalosti ve zboží
  2. budeme vyskladňovat zboží pro několik odběratelů od převzetí podkladů po nakládku a předání řidiči
  3. vyskladníme zboží, které dodáme nepříjemnému zákazníkovi na jeho adresu
  4. přijmeme objednávku zákazníka v e-shopu, vyskladníme, zabalíme a pošleme ji zásilkovou službou
  5. provedeme inventarizaci ve skladu
  6. zkoordinujeme organizaci vlastní práce, ale i našich skladníků

Klikněte zde pro detailní Program semináře a workshopu.

Komu je seminář a workshop určen

Seminář a workshop je určen pracovníkům skladů velkoobchodních a distribučních společností, pracovníkům e-shopů a maloobchodů.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

Program celodenního workshopu (9.00-15.30)

 

Díky workshopu se zdokonalíte v těchto dovednostech:

 

1. řízení týmuvybudovat si tým profíků, umět vyhledat a oslovit vhodné kandidáty, nastavit zastupitelnost a zpětnou vazbu, techniky vlastní motivace (osobní přístup k manuální práci), nastavit pracovní, etické a morální principy, vybudovat vzájemnou důvěru

 

2. vyhodnocování/analyzování efektivnost skladování, efektivnost distribuce, komunikace s kolegy, optimální druhy dopravy, spolupráce s dodavateli a zákazníky, nastavení skladových procesů, vedení evidence a dokumentace

 

3. navrhováníefektivnější skladové procesy a dokumenty, prostorové úpravy skladu, optimální distribuci a dopravu, nejvhodnější vnitropodnikovou komunikaci, způsob komunikace s obchodními partnery, využití manipulační techniky

 

4. práce ve skladu a skladové procesy – znát časovou a pracovní náročnost všech skladových procesů, znalost skladové dokumentace, pravidla pro vyplňování a vyřizování skladové dokumentace

 

5. uspořádání organizace skladu – navrhnout a koordinovat společně se specialisty uspořádání regálů a uliček, vyčlenit manipulační plochy, zvolit vhodnou manipulační techniku

 

6. nastavení pravidel/řádu skladu – jak, co, kdy a kdo pracuje, určení zodpovědností pro jednotlivé pracovníky

Jan Kučera

Jan Kučera se věnuje profesionálnímu poradenství v oblasti skladování, logistiky a vyřizování reklamací pro malé a střední firmy, zejména sklady, distribuční společnosti a e-shopy, analýze stávajících procesů, návrhy zlepšení a zavedení vhodných postupů, školení pro skladníky i vedoucí a lektorsky zaštiťuje rekvalifikační kurzy pro vzdělávací agentury. Jan Kučera se věnuje profesionálnímu poradenství v oblasti skladování, logistiky a vyřizování reklamací pro malé a střední firmy, zejména sklady, distribuční společnosti a e-shopy, analýze stávajících procesů, návrhy zlepšení a zavedení vhodných postupů, školení pro skladníky i vedoucí a lektorsky zaštiťuje rekvalifikační kurzy pro vzdělávací agentury.  Má za sebou mnohaletou praxi, reference a úspěchy zejména v oblastech vytvoření, zavedení a zdokonalování nových skladových procesů v distribučních společnostech (nová logistika).