Logo AIVD
Seminář

Seminář: Řízení skladu

Jak na organizaci, pravidla, řízení týmu a vyhodnocování skladových procesů

Termín: 5. 9. 2016
Místo konání: Hotel Troja**** salonek Panorama - Praha 8 - Libeň

Řešíte neustále skladová manka, chybně vyskladněné zboží či materiál? Stěžují si vaši odběratelé na chybně dodané zboží? Zjistili jste při řešení těchto problémů hmotné škody, je práce vašich skladníků neefektivní a nezodpovědná a ztrácíte váš pracovní čas řešením těchto záležitostí? Nabízíme vám pomoc!
I v malém e-shopovém skladu je důležitým členem profesionální skladník se základní dovedností, výkonností a samostatností, který umí vyřešit problém a používat vlastní intuici.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře

    Zlepšení orientace ve skladových procesech, příprava podkladů, zvolení si vhodného způsobu práce, umění koordinovat práci, řešení vzniklých problémů, navržení, zajištění a poskytnutí doplňkové služby, i to je cílem semináře Řízení skladu.

    Ukážeme vám cestu, jak se orientovat v jednotlivých skladových procesech: příjem, výdej, převod, evidence, inventarizace, posouzení kvality zboží, příprava podkladů. Společně si vyzkoušíme i jednotlivé kroky – jak kontrolovat, převzít, inventarizovat, poznat druhy dokladů/podkladů, zvolit si správnou techniku odsouhlasení, připravovat zboží, vybrat vhodnou manipulační techniku a způsob balení, označit a řešit případné nesrovnalosti.

    V neposlední řadě budeme analyzovat závady a problémy z praxe účastníků a navrhovat a hledat jejich řešení. Poznejte na našem semináři, na jakých principech funguje moderní sklad!

    Klikněte zde pro detailní program semináře.

    Komu je seminář určen

    Seminář je určen pracovníkům skladů velkoobchodních a distribučních společností, pracovníkům e-shopů a maloobchodů.

    Další informace

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

    Program celodenního semináře (9.00-15.30)

     

    Výběr z témat:

     

    1. Technologie pro manipulaci

    2. Skladování v moderním skladu

    3. Skladové procesy a jejich jednotlivé kroky

    4. Řízení zásob

    5. Metoda Kanban

    6. Metoda Milkrun

    7. Eliminace plýtvání – základ štíhlosti

    8. Layout skladu a ergonomie

    9. Vliv na efektivitu práce ve skladu

     

     

    Ing. Jan Šlajer

    Ing. Jan Šlajer (1974) je od roku 2001 jednatelem a společníkem společnosti DYNAMIC FUTURE s.r.o. a od roku 2009 působí na pozici ředitele společnosti. 

    Hotel Troja**** salonek Panorama - Praha 8 - Libeň

    Krásný konferenční salon Panorama v Hotelu Troja**** - webové stránky zde.

    Adresa

    HOTEL TROJA

    Trojská 1/2232
    182 00 Praha 8 - Libeň

    Odkaz na mapu zde.

    GPS kódy: 50°7'18.133"N, 14°27'15.319"E

    Kudy?

    a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy, Hotel Troja

    b) metrem

      • trasa C Kobylisy - lze pak dojít pěšky nebo 1 zastávka tram č. 17, 3, 10 - zastávka Ke Stírce
      • trasa B Palmovka - pak tram 3 nebo 10 - zastávka Ke Stírce (7 zastávek)

    c) tramvají č. 17, 3, 10, 24  - zastávka Ke Stírce

    d) autobusem č. 102 - zastávka Kobyliské náměstí

    Parkování

    Doporučujeme k cestě do hotelu využít MHD, neboť parkování je v této oblasti složitější.

    Hotel nabízí parkování přímo v garáži hotelu. Případně lze zaparkovat také v přilehlých ulicích na modrých zónách.

    Mapa