Cíl semináře
Problematika veřejných zakázek malého rozsahu je zatížena množstvím právních předpisů, metodik a nekonzistentní výkladovou praxí kontrolních orgánů. Statutární zástupci zadavatelů však i v tomto prostředí musí věnovat maximální úsilí tomu, aby vynakládání veřejných prostředků probíhalo v souladu s právními předpisy i dle tzv. pravidel 3E (účelnost, hospodárnost a efektivita). Zadávání veřejných zakázek je tak čím dál více stresující agendou, kterou zřejmě nezjednoduší ani připravovaný nový zákon.
Na straně zadavatelů je proto nezbytné nastavit konkrétní pravidla, pracovní postupy a odpovědnost konkrétních pracovníků tak, aby byl zajištěn postup výběru dodavatelů v souladu s právními předpisy a zejména aby tento postup byl oporou statutárním zástupcům zadavatele, ve fázi před uzavřením smlouvy s vybraným dodavatelem.
V běžné praxi se zakořenilo mnoho polopravd a zaručeně osvědčených postupů, které však v konečném důsledku zbytečně komplikují zadavatelům život. Cílem tohoto semináře je objasnit skutečná pravidla, která platí a budou platit pro veřejné zakázky malého rozsahu, prodiskutovat základní postupy a nejběžnější problémy z praxe. Součástí semináře jsou i návody a vzorové formulace pro využití v praxi.
Zde si prohlédněte podrobnější program semináře.
Komu je seminář určen
Seminář je určen pracovníkům na straně zadavatele, kteří zajišťují administraci veřejných zakázek malého rozsahu, tj. pořizování dodávek a služeb v hodnotě do 2 mil. Kč bez DPH a stavebních prací v hodnotě do 6 mil. Kč bez DPH. Seminář je rovněž vhodný pro vedoucí pracovníky a statutární zástupce zadavatelů.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře je také občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.