Logo AIVD
Seminář

Seminář pro zadavatele: Administrace zakázky malého rozsahu vlastními silami

Kompletní agenda veřejných zakázek malého rozsahu – výklad pro pracovníky na straně zadavatele

Termín: 29. 4. 2015
Místo konání: Quality Hotel Brno Exhibition Centre****

Seminář pro zadavatele: Administrace zakázky malého rozsahu vlastními silami

Administrace veřejných zakázek malého rozsahu tvoří nezanedbatelnou část agendy veřejných institucí všeho druhu. Jedná se přitom o klíčovou agendu, související s plněním schváleného rozpočtu, kterou však zákon o veřejných zakázkách upravuje jen okrajově. Z dlouhodobého hlediska se jako nejefektivnější řešení jeví vhodné nastavení interních kompetencí a pracovních postupů tak, aby tuto agendu zvládali pracovníci zadavatele vlastními silami.

4 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře

Problematika veřejných zakázek malého rozsahu je zatížena množstvím právních předpisů, metodik a nekonzistentní výkladovou praxí kontrolních orgánů. Statutární zástupci zadavatelů však i v tomto prostředí musí věnovat maximální úsilí tomu, aby vynakládání veřejných prostředků probíhalo v souladu s právními předpisy i dle tzv. pravidel 3E (účelnost, hospodárnost a efektivita). Zadávání veřejných zakázek je tak pro zadavatele čím dál více stresující agendou.

Na straně zadavatelů je proto nezbytné nastavit konkrétní pravidla, pracovní postupy a odpovědnost konkrétních pracovníků tak, aby byl zajištěn postup výběru dodavatelů v souladu s právními předpisy a zejména aby tento postup byl oporou statutárním zástupcům zadavatele, ve fázi před uzavřením smlouvy s vybraným dodavatelem.

V běžné praxi se zakořenilo mnoho polopravd a zaručeně osvědčených postupů, které však v konečném důsledku zbytečně komplikují zadavatelům život. Cílem tohoto semináře je objasnit skutečná pravidla, která platí pro veřejné zakázky malého rozsahu, prodiskutovat základní postupy a nejběžnější problémy z praxe. Součástí semináře budou i návody a vzorové formulace pro využití v praxi.

Zde si prohlédněte podrobnější program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář je určen pracovníkům na straně zadavatele, kteří zajišťují administraci veřejných zakázek malého rozsahu, tj. pořizování dodávek a služeb v hodnotě do 2 mil. Kč bez DPH a stavebních prací v hodnotě do 6 mil. Kč bez DPH. Seminář je rovněž vhodný pro vedoucí pracovníky a statutární zástupce zadavatelů.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře je také občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9,0015,30 hod.)

  1. Obecná východiska pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu:
    1. právní úprava vč. aktuální technické novely versus možnosti zadavatele,
    2. pravidla nadřízených zadavatelů,
    3. pravidla poskytovatelů dotace,
    4. uveřejňovací povinnosti,
    5. průzkum trhu,
    6. zásady a finanční limity.

 

  1. Veřejná zakázka malého rozsahu:
    1. popis předmětu VZ, spojování a dělení zakázek,
    2. kvalifikace dodavatelů,
    3. podmínky výběru dodavatelů,
    4. nastavení interních procesů.

 

  1. Posouzení a hodnocení nabídek:
    1. posouzení a hodnocení nabídek,
    2. korespondence s dodavateli,
    3. výběr nejvhodnější nabídky,
    4. uzavření smlouvy a dodatečné změny smlouvy,
    5. dokumentace veřejné zakázky a archivace.

 

  1. Zjednodušené podlimitní řízení

Mgr. Zuzana Fridrichová, BEM

Zuzana Fridrichová dlouhodobě zajišťovala kontroly veřejných zakázek u projektů financovaných z Integrovaného operačního programu a programů Cíle 3 (Příhraniční spolupráce). Na pozici vedoucí útvaru řízení administrace veřejných zakázek v Centru pro regionální rozvoj se aktivně podílela na přípravě dokumentace Integrovaného regionálního operačního programu, který je v novém programovém období druhým nejvýznamnějším dotačním titulem. Je držitelkou oprávnění „Manažer evropských projektů“, je absolventkou programu „Státní kontrola a ostatní kontroly ve veřejné správě“, má zvláštní způsobilost pro hospodaření veřejných rozpočtů a jeho přezkum a je absolventkou Metropolitní univerzity Praha.

Quality Hotel Brno Exhibition Centre****

Seminář se koná v prostorách Quality Hotelu Brno Exhibition Centre**** (dříve název Holiday Inn).

Hotel se nachází v bezprostřední blízkosti brněnského výstaviště, jen několik minut od centra města.

Místo konání je bezbariérově přístupné.

 

Doprava:

MHD:

  • tramvají č. 1 na Mendlovo náměstí, dále autobusem č. 84 do zastávky Velodrom

 

Autem:

  • Směr z Prahy (200 km) a z Bratislavy (150 km) - D1 dálniční exit 190, za tunelem ostře doprava dle navigačních ukazatelů s logem Holiday Inn
  • Směr z Vídně (130 km) – ukazatele na centrum a BVV (výstaviště)

GPS: 49°11'3.729"N, 16°34'49.889"E

 

Možnosti parkování:

bezplatné parkování v blízkosti hotelu.

V případě konání veletrhů, výstav či kulturních akcí na výstavišti je možnost bezplatného parkování omezena. Případně je možné využít placené služby parkovacího domu naproti Holiday Inn.


Také doporučujeme