Cíl semináře
Poslední novela zákona o archivnictví přinesla podstatné úpravy, které stále nestihly vstoupit v obecnou známost. Změny se týkají nejen volby druhu spisové služby, vedení spisové služby v praxi, ukládání dokumentů či provádění skartačního řízení u elektronických, ale i analogových dokumentů včetně spisové rozluky. Seznamte se s tím, jak pracovat s dokumenty od jejich přijetí, evidenci, vyřízení či vyřazení dokumentů ve skartačním řízení.
Cílem semináře Archivnictví a spisová služba – aktuální povinnosti pro rok 2015 je poukázat na nejčastější chyby a omyly vycházející z praktických zkušeností původců, jichž se můžete nedůsledným prováděním spisové služby dopustit. Zaměříme se i na témata, jak je tvorba spisového řádu, stanovení skartačních znaků a lhůt dokumentů. Seminář se bude věnovat také odborné správě dokumentů v širším kontextu péče o dokumenty.
Nezapomeneme ani na otázky kontroly ve věcech spisové služby, seznámíme vás se správními delikty, kterých se můžete dopustit z neznalosti problematiky či nedbalosti při provádění spisové služby.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen
Seminář Archivnictví a spisová služba – aktuální povinnosti pro rok 2015 je určen veřejnoprávním původcům, kteří vedou spisovou službu v listinné podobě nebo v elektronických systémech spisové služby. Je určen pro pracovníky podatelen a spisoven nebo administrativní pracovníky menších původců, kteří agendu vedení spisové služby vykonávají vedle dalších pracovních úkolů. Vhodný bude nejen pro úplné začátečníky, ale také pro ty, kteří již mají s vedením spisové služby zkušenost, avšak potřebují si tuto problematiku ujasnit.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.