Logo AIVD
Seminář

Seminář: Copywriting – jak psát obchodní a marketingová sdělení

Na každém slovu záleží, protože slovo prodává…

Termín: 15. 3. 2012
Lektor: Jan Novák
Místo konání: Quality Hotel Brno Exhibition Centre****

Jeden obrázek prý vydá za tisíc slov. Ale naprostá většina reklamních nosičů a obchodních sdělení potřebuje k vyjádření svého poselství slovo. Nepracuje pro Vaši firmu profesionální textař – copywriter? Pak musíte usednout za klávesnici a záleží jen na Vás, zda a jak se Vám podaří, právě za pomoci slov, prodávat výrobky a služby Vaší společnosti. Víte, jak na to?
 

Připravte se na úspěšný rok 2025 a využijte 20% slevu na tento produkt.

4 990  3 992 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

V obchodním světě přináší úspěch jen dobře napsaný text. Kvalitní texty mají větší šanci přesvědčit zákazníka k zakoupení zboží či objednání služby. A pro takové účely je copywriting nezbytný.

Neživíte se psaním reklamních textů, ale přesto musíte obchodní sdělení psát? Získejte „základní výbavu“ textaře, osvojte si různé postupy a triky pro psaní přesvědčivých textů a posuňte své kreativní hranice.

Cílem kurzu je pomoci textařům-neprofesionálům s vytvářením textů od firemních brožur přes texty inzerátů, katalogy a web až po tweety či tiskové zprávy. Dozvíte se mimo jiné, jakých chyb a omylů se vyvarovat.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen:

Seminář Copywriting – jak psát obchodní a marketingová sdělení je určen všem autorům firemních textů, kteří si chtějí své schopnosti vylepšit. Nejvíce osloví pracovníky marketingu, zaměstnance obchodních oddělení i oddělení public relations či lidských zdrojů. 

DALŠÍ INFORMACE:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.