Logo AIVD
Seminář

Seminář: Copywriting – jak psát obchodní a marketingová sdělení

Na každém slovu záleží, protože slovo prodává…

Termín: 15. 3. 2012
Lektor: Jan Novák
Místo konání: Quality Hotel Brno Exhibition Centre****

Jeden obrázek prý vydá za tisíc slov. Ale naprostá většina reklamních nosičů a obchodních sdělení potřebuje k vyjádření svého poselství slovo. Nepracuje pro Vaši firmu profesionální textař – copywriter? Pak musíte usednout za klávesnici a záleží jen na Vás, zda a jak se Vám podaří, právě za pomoci slov, prodávat výrobky a služby Vaší společnosti. Víte, jak na to?
 

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře:

    V obchodním světě přináší úspěch jen dobře napsaný text. Kvalitní texty mají větší šanci přesvědčit zákazníka k zakoupení zboží či objednání služby. A pro takové účely je copywriting nezbytný.

    Neživíte se psaním reklamních textů, ale přesto musíte obchodní sdělení psát? Získejte „základní výbavu“ textaře, osvojte si různé postupy a triky pro psaní přesvědčivých textů a posuňte své kreativní hranice.

    Cílem kurzu je pomoci textařům-neprofesionálům s vytvářením textů od firemních brožur přes texty inzerátů, katalogy a web až po tweety či tiskové zprávy. Dozvíte se mimo jiné, jakých chyb a omylů se vyvarovat.

    Klikněte zde pro detailní Program semináře.

    Komu je seminář určen:

    Seminář Copywriting – jak psát obchodní a marketingová sdělení je určen všem autorům firemních textů, kteří si chtějí své schopnosti vylepšit. Nejvíce osloví pracovníky marketingu, zaměstnance obchodních oddělení i oddělení public relations či lidských zdrojů. 

    DALŠÍ INFORMACE:

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.

     

    Program celodenního semináře (9,00 – 15,30 HOD.):

    1. Textař / Copywriter – kdo to je a co dělá
      1. Základní výbava textaře
      2. Kde čerpat inspiraci pro dobrý text?
      3. Kdo se může stát copywriterem? A jak?
    1. Pravidla psaní reklamních textů
      1. Jazyk a styl
      2. Různá média – různá pravidla
      3. Jak začít?
      4. Nazvěte blázna bláznem
    1. Nejčastější chyby při psaní reklamních textů
      1. Méně je většinou více
      2. Vtipy, rýmy a metafory
      3. Klišé
    1. SEO copywriting, web copywriting
    1. To NEJ z textařské práce
      1. Obrázek versus text – kdy slovo vyhrává
      2. Ukázky vybraných textů a kampaní

    Jan Novák

    Jan Novák pracuje od roku 1994 v oblasti marketingu a médií. Je spolumajitelem reklamní agentury, kde působí jako konzultant a šéf klientského servisu. Jeho zaměřením je tvorba komunikačních strategií, budování značek a práce s daty a průzkumy trhu. Má zkušenosti s prácí v mezinárodních týmech i s lokálními firmami a značkami. Je lektorem v oboru marketingu, marketingových analýz a CRM a taktéž prezentačních zručností a vyjednávaní v anglickém jazyce.

    Quality Hotel Brno Exhibition Centre****

    Akce se koná v prostorách Quality Hotelu Brno Exhibition Centre**** (dříve název Holiday Inn).

    Hotel se nachází v bezprostřední blízkosti brněnského výstaviště, jen několik minut od centra města.

    Místo konání je bezbariérově přístupné.

    Doprava:

    MHD:

    • tramvají č. 1, 5, 6 na Mendlovo náměstí, dále autobusem č. 84 do zastávky Velodrom

    Autem:

    • Směr z Prahy (200 km) a z Bratislavy (150 km) - D1 dálniční exit 190, za tunelem ostře doprava dle navigačních ukazatelů BVV (výstaviště)
    • Směr z Vídně (130 km) – ukazatele na centrum a BVV (výstaviště)

    GPS: 49°11'3.729"N, 16°34'49.889"E