Cíl semináře:
Cílem semináře Copywriting: jak psát obchodní a marketingové texty je pomoci textařům-neprofesionálům s vytvářením textů, a to od firemních brožur přes texty inzerátů, katalogy a web až po tweety či tiskové zprávy. Dozvíte se, jakých chyb a omylů se vyvarovat, a jak pomocí chytlavého textu získat nového zákazníka.
V obchodním světě přináší úspěch jen dobře napsaný text. Kvalitní texty mají větší šanci přesvědčit zákazníka k zakoupení zboží či objednání služby. A pro takové účely je psaní čtivých a poutavých textů nezbytné.
Neživíte se psaním reklamních textů, ale přesto musíte psát obchodní a marketingové texty? Získejte „základní výbavu“ textaře, osvojte si různé postupy a triky pro psaní přesvědčivých textů a posuňte své kreativní hranice.
Klikněte zde pro detailní program semináře.
Komu je seminář určen:
Seminář Copywriting: jak psát obchodní a marketingové texty je určen všem autorům firemních textů, kteří si chtějí své schopnosti vylepšit. Nejvíce osloví pracovníky marketingu, zaměstnance obchodních oddělení i oddělení public relations či lidských zdrojů.
DALŠÍ INFORMACE:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.