Logo AIVD
Seminář

Seminář: Copywriting – jak psát obchodní a marketingové texty

Na každém slovu záleží, protože slovo prodává…

Termín: 24. 5. 2017
Lektor: Jan Novák

Naprostá většina reklamních nosičů a obchodních textů potřebuje k vyjádření svého poselství slovo. Nepracuje pro vaši firmu profesionální textař – copywriter? Pak musíte usednout za klávesnici a záleží jen na vás, zda a jak se vám podaří pomocí slov prodávat výrobky a služby vaší společnosti! Poradíme vám, jak na to.

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře:

    Cílem semináře Copywriting: jak psát obchodní a marketingové texty je pomoci textařům-neprofesionálům s vytvářením textů, a to od firemních brožur přes texty inzerátů, katalogy a web až po tweety či tiskové zprávy. Dozvíte se, jakých chyb a omylů se vyvarovat, a jak pomocí chytlavého textu získat nového zákazníka.

    V obchodním světě přináší úspěch jen dobře napsaný text. Kvalitní texty mají větší šanci přesvědčit zákazníka k zakoupení zboží či objednání služby. A pro takové účely je psaní čtivých a poutavých textů nezbytné.         

    Neživíte se psaním reklamních textů, ale přesto musíte psát obchodní a marketingové texty? Získejte „základní výbavu“ textaře, osvojte si různé postupy a triky pro psaní přesvědčivých textů a posuňte své kreativní hranice.

    Klikněte zde pro detailní program semináře.

    Komu je seminář určen:

    Seminář Copywriting: jak psát obchodní a marketingové texty je určen všem autorům firemních textů, kteří si chtějí své schopnosti vylepšit. Nejvíce osloví pracovníky marketingu, zaměstnance obchodních oddělení i oddělení public relations či lidských zdrojů.

    DALŠÍ INFORMACE:

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.

     

    Program celodenního semináře (9:00–15:30 HOD.):

    1. Textař / Copywriter – kdo to je a co dělá
      1. Základní výbava textaře
      2. Kde čerpat inspiraci pro dobrý text?
      3. Kdo se může stát copywriterem? A jak?
    1. Pravidla psaní reklamních textů
      1. Jazyk a styl
      2. Různá média – různá pravidla
      3. Jak začít?
      4. Nazvěte blázna bláznem
    1. Nejčastější chyby při psaní reklamních textů
      1. Méně je většinou více
      2. Vtipy, rýmy a metafory
      3. Klišé
    1. SEO copywriting, web copywriting
    1. To NEJ z textařské práce
      1. Obrázek versus text – kdy slovo vyhrává
      2. Ukázky vybraných textů a kampaní

    Jan Novák

    Jan Novák pracuje od roku 1994 v oblasti marketingu a médií. Je spolumajitelem reklamní agentury, kde působí jako konzultant a šéf klientského servisu. Jeho zaměřením je tvorba komunikačních strategií, budování značek a práce s daty a průzkumy trhu. Má zkušenosti s prácí v mezinárodních týmech i s lokálními firmami a značkami. Je lektorem v oboru marketingu, marketingových analýz a CRM a taktéž prezentačních zručností a vyjednávaní v anglickém jazyce.

    Také doporučujeme