Logo AIVD
Seminář

Seminář: Efektivní tvorba reklamy krok za krokem

Investice do image se vyplatí – image vytváří přidanou hodnotu značky

Termín: 31. 10. 2016
Lektor: Vít Baloušek
Místo konání: Nakladatelství FORUM (1. patro), Praha 8

Reklama, která prodává, je sen každého marketéra i majitele společnosti. Odlišit svou značku na trhu, kde dnes vládne hyperkonkurence, lze především geniální reklamní kampaní. Každý den totiž spotřebitel vidí, slyší a zaznamená doslova tisíce reklam – zapsat se do vědomí zákazníka je tak stále náročnější. Zúčastněte se proto semináře a nechte si poradit, jak dělat reklamu skutečně efektivně a do čeho se vyplatí investovat své zdroje, čas i peníze. Pozor, seminář vede odborník, který jako kreativní ředitel vytvářel stovky úspěšných reklamních kampaní!

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře

    Výsledkem semináře Efektivní tvorba reklamy krok za krokem je kreativní marketingová komunikace, která odliší vaši značku od konkurence. Klíčem k oslovení zákazníků a k udržení dlouhodobého vztahu s cílovou skupinou je totiž právě kreativní reklama.

    Investice do marketingu je však smysluplná, jen pokud máte odpovídající know-how. Na začátku musí být perfektní zadání pro tvorbu reklamní kampaně. Stejně tak musíte sjednotit veškerou komunikaci dané firmy a značky ve všech komunikačních kanálech a především myslet na komunikaci obchodního oddělení a obchodníků.

    Klikněte zde pro detailní program semináře.

    Komu je seminář určen

    Seminář Efektivní tvorba reklamy krok za krokem je určen především zástupcům firem a organizací všech velikostí. Seminář ocení také ten, kdo má v popisu práce marketing či marketingovou komunikaci a reklamu, zejména pak pracovníci na pozici marketing manager, brand manager, obchodní manager, ředitel odborů komunikace, vedoucí oddělení reklamy a propagace a pro pracovníky PR oddělení. V neposlední řadě bude užitečný také zástupcům měst a obcí, kteří chtějí podpořit turismus i podnikatelské aktivity a zatraktivnit tak svůj region v rámci destinačního marketingu či podnikatelských příležitostí.

    Další informace

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v tištěné i elektronické podobě, občerstvení v průběhu semináře a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

    PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9:00–15:30 hod.)

    • Marketingový mix – nejnovější světové trendy: 4P, 5P a 6P
    • Integrovaná marketingová komunikace značky – v jednotě je síla
    • Jak sjednotit marketingový mix
    • Nejčastější chyby v komunikaci značky
    • Role zaměstnance, který komunikuje se zákazníky
    • Co to je tzv. klientský brief — odrazový můstek pro výsledný efekt kampaně zpracované reklamní agenturou
    • Proč si ujasnit do detailů zadání, dříve než realizujete reklamní kampaň – výhody písemného zadání ve formě briefu
    • Proč se vyplatí zmapovat a vymezit role a kompetence
    • Lekce managementu a leadershipu – rozvoj týmu formou Akčního rozvojového plánu
    • Motivace týmu – nadšení pro tvorbu značky a spolutvorba/co-creation značky
    • „Čas jsou peníze” — jak hlídat dodržování termínů — návaznost na projektové řízení
    • Efektivní spolupráce s reklamní agenturou
    • Vyjednávání o ceně, agenturní provize, prezentace reklamních kampaní a jejich schvalování
    • Jak se vyznat v komunikačních agenturách a kterou si vybrat
    • Kdy se vyplatí tvořit marketingovou komunikaci interně a kdy je vhodný outsourcing
    • Shrnutí a závěr

    Vít Baloušek

    Vít Baloušek, reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, se specializuje na originální vzdělávání v oblastech: kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, digitální komunikace a sociální sítě a také v oblasti automotive. Je rovněž lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter a kreativní ředitel v reklamní agentuře. Nyní jako lektor a trenér předává své zkušenosti z praxe formou worskhopu. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu s názvem „Žijte a myslete kreativně".

    Nakladatelství FORUM (1. patro), Praha 8

    Zasedací místnost přímo v prostorách Nakladatelství FORUMMísto konání je bezbariérově přístupné.

    Kudy?

    a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy

    b) metrem

      • trasa C Kobylisy - lze dojít pěšky nebo 1 zastávka tram č. 10 - zastávka Střelničná

    c) tramvají č. 3, 10, 17 či 24- zastávka Kobylisy

    d) autobusem č. 177, 152 - zastávka Kobylisy

    Parkování

    Doporučujeme k cestě do Nakladatelství využít MHD!

    Zaparkovat zde lze v přilehlých ulicích, kde jsou parkovací automaty.

    Mapa