Cíl semináře:
Seminář Vám poskytne praktický návod, jak správně analyzovat nové příležitosti
na zahraničních trzích, jak efektivně uzavírat vývozně-dovozní kontrakty a jak
se vyhnout zbytečným nedorozuměním při vyjednávání se zahraničními partnery. Dobré znalosti v oblasti exportního marketingu Vám umožní rozšířit portfolio Vašich odběratelů o nové zahraniční zákazníky.
Firmy, které tradičně vyvážejí, potřebují hledat nová exportní teritoria nejen ke stimulaci svého růstu, ale také za účelem udržení elementární stability, aby poklesy v určitých exportních teritoriích vykrývaly nové příležitosti v oblastech jiných. A firmy s utlumenou tuzemskou poptávkou potřebují logicky hledat nové obchodní příležitosti v zahraničí.
Při přípravě exportní strategie hrozí riziko značných časových a finančních investic do neproduktivních průzkumů, plánů a chybně vedených jednání. Je ovšem také možné postupovat podle prověřených modelů exportního marketingu, jehož prvky vytvářejí ucelený systém aktivit, které potřebuje bezpečně ovládat každý exportní manažer. Osvojte si tyto dovednosti na našem semináři.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen:
Seminář Exportní marketing – Vaše cesta na zahraniční trhy je určen všem firmám bez rozdílu velikosti, které hledají nové exportní příležitosti. Vítáni jsou zejména obchodní ředitelé, pracovníci exportních oddělení, ale i členové vrcholového vedení společností.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.