Logo AIVD
Seminář

Seminář: Home office: legislativní pasti v otázkách a odpovědích

Záludná pravidla práce z domova a hybridní práce

Termín: 18. 11. 2021
Místo konání: Nakladatelství FORUM, Praha 8

Kontroverzní home office je kvůli koronaviru stále na denním pořádku. Zaměstnavatelům ale může pěkně zavařit. Jak home office ošetřit v pracovní smlouvě? Je to pracovní úraz, když se zaměstnanec doma opaří kávou? Jak je to s místem výkonu práce a evidencí pracovní doby? Jaká platí pravidla, když zaměstnanec na HO jde k lékaři? Otázek je hodně, ale v zákoně to je jeden velký galimatyáš. Zúčastněte se školení, kde zodpovíme nejproblematičtější otázky z praxe, a navíc se budete moct na cokoliv zeptat.

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Prezenčně, nebo online? Je to na vás!

    Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit semináře osobně z důvodu nařízení vlády, zaměstnavatele, karantény apod., o důležité informace nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat své dotazy v reálném čase. 

    Cíl semináře

    Cílem semináře Home office: legislativní pasti v otázkách a odpovědích je poradit vám s aktuálním problémy, které řešíte se svými zaměstnanci. Poradíme, jak se vypořádat s těmi nejproblematičtějšími aspekty home office, a navíc se budete moct na cokoliv zeptat lektora.

    Klikněte zde pro detailní program semináře.

    Komu je seminář určen

    Seminář Home office: legislativní pasti v otázkách a odpovědích je určen především vrcholovým manažerům, personalistům, specialistům v oblasti práce a mezd, podnikovým právníkům a manažerům lidských zdrojů jak ze soukromého, tak z veřejného sektoru. Dále je určen všem, kteří se o tuto problematiku zajímají, včetně zaměstnanců v pracovním poměru.

    Další informace

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě a záznam živého vysílání. V případě prezenční formy také občerstvení a teplý oběd.

     

    PROGRAM SEMINÁŘE (9:00–14:00 hod.)

    1. Co je to home office podle zákona?
    2. Hlavní výhody a nevýhody
    3. Jak zákon aktuálně upravuje výkon práce z domova a výkon práce na dálku
    4. Způsoby sjednání výkonu práce z domova, střídání práce z domova a kanceláře
    5. Problematika home office a sjednaného místa výkonu práce
    6. Placení nákladů a náhrada nákladů na home office zaměstnavatelem
    7. Zajištění a používání techniky, nutného technického vybavení a pracovních prostředků při výkonu práce z domova a práce na dálku
    8. Zajištění ochrany osobních údajů při výkonu práce na home office
    9. Problematika bezpečnosti a ochrany zdraví při výkonu práce z domova, práva a povinnosti účastníků pracovněprávního vztahu
    10. Home office a problematika pracovních úrazů a nemocí z povolání
    11. Praktické příklady a možnosti využití 
    12. Aktuální a připravované legislativní změny

    JUDr. Marilla Kokešová

    Marilla Kokešová je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Působí jako samostatný advokát. Charakterizuje ji mnohaletý výkon všeobecné advokacie. Ve své praxi se věnuje pracovnímu právu a v této oblasti i lektorské a publikační činnosti, dále občanskému, obchodnímu a korporátnímu právu.  Publikovala například on-line odpovědi z oblasti v rámci pracovněprávní poradny internetového serveru iHNed.cz, Kariéra web a MONSTER.cz. Napsala odborné články k pracovněprávní problematice se zaměřením na podnikatelskou praxi pro deník E 15 a Mladá fronta Dnes, vystupovala k právním otázkám v rámci pořadu ČT pro podnikatele POKR, je autorkou publikace Základy pracovního práva s příklady a vzory a spoluautorkou dalších vzdělávacích publikací z oblasti pracovního práva vydávaných Nakladatelstvím FORUM.

    Nakladatelství FORUM, Praha 8

    Zasedací místnost přímo v prostorách Nakladatelství FORUMMísto konání je bezbariérově přístupné.

    Kudy?

    a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy

    b) metrem

      • trasa C Kobylisy - lze dojít pěšky nebo 1 zastávka tram č. 10 - zastávka Střelničná

    c) tramvají č. 3, 10, 17 či 24- zastávka Kobylisy

    d) autobusem č. 177, 152 - zastávka Kobylisy

    Parkování

    Doporučujeme k cestě do Nakladatelství využít MHD!

    Zaparkovat zde lze v přilehlých ulicích, kde jsou parkovací automaty.

    Mapa

    Také doporučujeme