Logo AIVD
Seminář

Seminář: Intrastat v roce 2019/2020 – Novinky, změny a praktické tipy

Konkrétní případy i problémy z praxe a jejich řešení

Termín: 14. 11. 2019
Místo konání: Hotel Baroko

Máte povinnost vykazovat Intrastat? A víte, jak ho provádět v roce 2019/2020 dle aktuální legislativy? Na příkladech z praxe vás zkušení lektoři seznámí s problematickými opravami ve výkazech, všemi novinkami a celým procesem tak, abyste nikde neudělali chybu. Konzultační seminář umožní obchodníkům správně provádět Intrastat i při složitějších obchodních případech a vyvarovat se sankcí za chybné vykazování Intrastatu.

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře

    Cílem semináře je seznámit s prováděním Intrastatu účastníky, kteří s jeho vykazováním začínají nebo by mohli brzo začít. Účastníci semináře budou také seznámeni s veškerými změnami, které přinesla novelizace nařízení vlády od 1. 1. 2019. Seminář je vhodný i pro účastníky, kteří již Intrastat vykazují a chtějí získat odpovědi na své dotazy k jeho provádění. Ocení ho také ti, kteří obchodníky s členskými státy Evropské unie zastupují.

    Účastníci semináře získají všechny potřebné informace o vykazování údajů do Intrastatu včetně jejich pramenů. Seminář seznámí obchodníky se správným a jednotným výkladem ustanovení aktuálních právních předpisů o Intrastatu tak, aby nečinilo správné provádění Intrastatu problémy obchodníkům ani jejich zástupcům.

    Seminář je zaměřen na konkrétní problémy a případy, se kterými se zpravodajské jednotky v praxi často setkávají. Ucelený výklad umožní účastníkům lépe se orientovat v problematice provádění Intrastatu v České republice. 

    Prohlédněte si detailní obsah semináře.

    Komu je seminář určen

    Seminář Intrastat v roce 2019/2020 – Novinky, změny a praktické tipy je určen pro všechny společnosti, které obchodují s členskými státy Evropské unie nebo mají z jiných důvodů povinnost vykazovat údaje do Intrastatu.

    Další informace:

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě a občerstvení v průběhu semináře.

     

    PROGRAM SEMINÁŘE (9.00–14.00)

    1. Předpisy, prameny a kde získat informace o provádění Intrastatu
    2. Dopady novelizace nařízení vlády na provádění Intrastatu v roce 2019/2020
    3. Zboží sledované v Intrastatu
    4. Zboží nesledované v Intrastatu
    5. Vznik a zánik povinnosti vykazování údajů
    6. Zvláštní druhy a pohyby zboží  
    7. Malé zásilky
    8. Rozebrané zboží
    9. Kódy povahy transakce (praktické příklady)
    10. Zpracování dle smlouvy 
    11. Skupiny dodacích podmínek
    12. Kód zboží
    13. Vlastní hmotnost
    14. Množství v doplňkových měrných jednotkách
    15. Fakturovaná hodnota
    16. Přepočítací kurz
    17. Provádění oprav ve výkazech
    18. Dobropisy
    19. Sankce a chyby v provádění Intrastatu

    Mgr. Veronika Trakalová

    Metodička Intrastatu v oddělení datové podpory zahraničního obchodu Českého statistického úřadu.

    Ing. Jan Bílý

    Odborný rada v oddělení datové podpory statistiky zahraničního obchodu Českého statistického úřadu

    Hotel Baroko

    Akce se koná v příjemných prostorách Hotelu Baroko, který je umístěn na Praze 10.


    Doprava:

    Kousek od hotelu je zastávka autobusu Malešické náměstí.

    • Bus 177 (přestup z metra B na Vysočanské, z metra C na Proseku nebo z metra A na Skalce)
    • Bus 195 (ze Zahradního Města)
    • Bus 155 (přestup z metra A Želivského) 

    Parkování:

    Parkovat lze zdarma v přilehlých ulicích, nejsou zde placené modré zóny.

     


    Také doporučujeme