Seminář

Seminář: ISPOP – jak správně hlásit odpady za rok 2022

Správné vedení evidence odpadů a podání ročního hlášení o odpadech.

Termín: 1. 12. 2022
Místo konání: Centrum Klimentská

Seminář: ISPOP – jak správně hlásit odpady za rok 2022

Také se každý rok ztrácíte v ohlašování odpadů přes ISPOP? Orientujete se ve změnách při nakládání s odpady? Vyznáte se v klasifikaci odpadů a označování nebezpečných odpadů? Přijďte se na seminář ujistit, že plníte veškeré povinnosti správně a včas!

5 890 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Prezenčně, nebo online? Je to na vás!

Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit prezenčního kurzu z důvodu nařízení zaměstnavatele, karantény apod., o svůj seminář nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat dotazy lektorce. Pokud už teď víte, že využijete možnosti přímého přenosu, uveďte nám prosím do objednávky heslo „přímý přenos“.

Cíl semináře

Cílem semináře je poskytnout vám základní přehled povinností při plnění ohlašovacích povinností.

Probereme postup od registrace do ISPOP a ztrátě hesla až po obsluhu „Můj účet“ a připomeneme si jakými způsoby je možné ohlašovací formulář odeslat a jak hlášení autorizovat. Seznámíme Vás s postupy při stahování interaktivních PDF formulářů a jak je „předvyplnit“ údaji z předchozího roku a na praktických příkladech ukážeme, jak formulář vyplňovat. Ukážeme si také, jak identifikovat podle Nařízení 166/2006 a zákona č. 25/2008 Sb., o integrovaném registru znečištění a ISPOP, tzv. „IRZ provozovnu“.

Zejména probereme krok za krokem zásady vedení evidence odpadů, zopakujeme, kde lze nalézt identifikační čísla zařízení odpadových firem a identifikační čísla provozovny, která se musí používat při vedení evidence odpadů a vyplňování „ročního hlášení o odpadech“, které se dotýká většiny subjektů.

Komu je seminář určen

Seminář je určen pracovníkům podniků z různých oborů podnikání, kteří mají na starosti plnění ohlašovacích povinností a potřebují zjistit, zda se v této problematice něco změnilo a také si připomenout postupy nezbytné k úspěšnému splnění povinností. 

Další informace

Jako účastník semináře obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě, občerstvení v průběhu semináře, teplý oběd a kompletní nahrávka. Obchodní podmínky jsou k dispozici zde.

PROGRAM SEMINÁŘE (9,00–13,00 hod.)

1. Právní rámec plnění ohlašovaných povinností přes ISPOP

2. Praktické ukázky obsluhy ISPOP, ovládání „Můj účet“

– Registrace, změna hesla

– Rozsah ohlašovacích povinností

– Stažení PDF formulářů z „Můj účet“

– Způsoby odesílání a autorizace, sledování stavu hlášení

– Postup v případě potíží

– Změny v ISPOP pro ohlašování za rok 2022

3. IRZ – vznik povinností hlášení, dotčení provozovatelé, postup jak identifikovat „IRZ provozovnu“, změny limitů od 2022

4. Pravidla pro vedení evidence a ohlašování produkce odpadů

– Jak správně zařadit odpad dle druhu, do kategorie

– Zásady vedení průběžné evidence odpadů

– Příprava dat na roční hlášení

– Používání IČZ a IČP při vedení evidence

– Praktická ukázka vyplňování formuláře „roční hlášení o odpadech“

5. Elektronické ohlašování přepravy nebezpečných odpadů v SEPNO – základní informace

6. Chystané změny

 

Ing. Zdeněk Fildán

Zdeněk Fildán, lektor kurzů legislativy životního prostředí a podnikové ekologie, je jednatelem firmy ENVI GROUP s.r.o., která se zabývá poradenskými službami a vydavatelskou činností v oblasti průmyslové a podnikové ekologie.Prezenčně, nebo online? Je to na vás! Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit prezenčního kurzu z důvodu nařízení zaměstnavatele, karantény apod., o svůj seminář nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat dotazy lektorce. Pokud už teď víte, že využijete možnosti přímého přenosu, uveďte nám prosím do objednávky heslo „přímý přenos“. Cíl semináře Cílem semináře je poskytnout vám základní přehled povinností při plnění ohlašovacích povinností. Probereme postup od registrace do ISPOP a ztrátě hesla až po obsluhu „Můj účet“ a připomeneme si jakými způsoby je možné ohlašovací formulář odeslat a jak hlášení autorizovat. Seznámíme Vás s postupy při stahování interaktivních PDF formulářů a jak je „předvyplnit“ údaji z předchozího roku a na praktických příkladech ukážeme, jak formulář vyplňovat. Ukážeme si také, jak identifikovat podle Nařízení 166/2006 a zákona č. 25/2008 Sb., o integrovaném registru znečištění a ISPOP, tzv. „IRZ provozovnu“. Zejména probereme krok za krokem zásady vedení evidence odpadů, zopakujeme, kde lze nalézt identifikační čísla zařízení odpadových firem a identifikační čísla provozovny, která se musí používat při vedení evidence odpadů a vyplňování „ročního hlášení o odpadech“, které se dotýká většiny subjektů. Komu je seminář určen Seminář je určen pracovníkům podniků z různých oborů podnikání, kteří mají na starosti plnění ohlašovacích povinností a potřebují zjistit, zda se v této problematice něco změnilo a také si připomenout postupy nezbytné k úspěšnému splnění povinností.  Další informace Jako účastník semináře obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě, občerstvení v průběhu semináře, teplý oběd a kompletní nahrávka. Obchodní podmínky jsou k dispozici zde.

Centrum Klimentská

Akce se koná v prostorách Centra Klimentská (rohový žlutý dům, vchod je z vedlejší Helmovy ulice)


Doprava:

Metrem linky B do stanice Florenc. Od stanice metra následně 500 metrů pěšky do ulice Klimentská.

Tramvají do stanice Těšnov a následně 200 metrů pěšky do ulice Klimentská.

Parkování:

Placená parkoviště v okolí naleznete na následujících místech: Klimentská, Stárkova, Těšnov, Nábřeží Ludvíka Svobody, Florenc.

Mapa