S ohledem na aktuální situaci a v souladu s vládním usnesením č. 996 proběhne seminář ve formě živého vysílání. Těšíme se na vás tedy prostřednictvím virtuálního setkání a pevně věříme, že si ze semináře odnesete důležité informace, které potřebujete v praxi znát. Samozřejmě nepřijdete o možnost pokládat lektorovi své dotazy.
Cíl online semináře
Cílem semináře Jak na digitalizaci a archivaci účetních dokladů je provést vás celým procesem digitálního převodu dokladů a jejich oběhem ve firmě, a to s minimálními náklady na jejich zajištění. Poznáte, jak jednou pro vždy ukončit nekonečné tisknutí, podepisování, lepení a zakládání stovek dokladů do šanonů. Představíme si různé formy účetních záznamů, jejich náležitosti, způsoby zpracování a převod do digitální podoby. Ukážeme si, jak zajistit problematickou povinnost jejich neměnnosti a průkaznosti v čase a co hrozí, pokud tak neučiníte. Pomůžeme také s elektronickou skartací různých typů dokumentů a všemi kroky vedoucími ke správné archivaci.
Prohlédněte si detailní obsah semináře.
Komu je seminář určen
Seminář je určen všem, kteří mají ve firmě na starosti správu účetních dokladů, zacházejí s nimi, nebo za ně zodpovídají. Vhodný je také pro účastníky, kteří nechtějí mít problém s úřady ani s auditory.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě i nahrávka kompletního školení.
• ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ: Celé školení bude probíhat formou živého vysílání, tzn. online bez osobní účasti. Školení se tedy zúčastníte prostřednictvím svého zařízení z pohodlí vaší kanceláře či domova.