Seminář: Jak na digitalizaci účetních dokladů

Seminář: Jak na digitalizaci účetních dokladů

Oběh dokumentů – digitalizace – skartace a archivace

Termín: 7. 12. 2021
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Máte přehled o pohybu všech účetních dokladů ve firmě? Jste otrávení z jejich množství a rádi byste pracovali pouze s jejich elektronickou verzí? Víte, po jak dlouhou dobu je musíte uchovat a jak je skartovat? Zúčastněte se semináře a získejte rady a tipy, jak digitalizovat účetní doklady v roce 2022!

Přihlaste se i s kolegou a získejte slevu 15 %.

5 490 Kč
bez DPH

Prezenčně, nebo online? Je to na vás!

Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit prezenčního semináře z důvodu nařízení zaměstnavatele, karantény apod., o svůj seminář nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat dotazy lektorovi. Pokud už teď víte, že využijete možnosti přímého přenosu, uveďte nám prosím do objednávky heslo „přímý přenos“.

Cíl semináře

Cílem semináře Jak na digitalizaci účetních dokladů je provést vás celým procesem digitálního převodu dokladů a jejich oběhem ve firmě, a to s minimálními náklady na jejich zajištění. Poznáte, jak jednou pro vždy ukončit nekonečné tisknutí, podepisování, lepení a zakládání stovek dokladů do šanonů. Představíme si různé formy účetních záznamů, jejich náležitosti, způsoby zpracování a převod do digitální podoby. Ukážeme si, jak zajistit problematickou povinnost jejich neměnnosti a průkaznosti v čase a co hrozí, pokud tak neučiníte. Pomůžeme také s elektronickou skartací různých typů dokumentů a všemi kroky vedoucími ke správné archivaci. 

Prohlédněte si detailní obsah semináře.

Komu je seminář určen

Seminář je určen všem, kteří mají ve firmě na starosti správu účetních dokladů, zacházejí s nimi, nebo za ně zodpovídají. Vhodný je také pro účastníky, kteří nechtějí mít problém s úřady ani s auditory.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě, občerstvení v průběhu semináře i teplý oběd a nahrávka kompletního školení.

 

PROGRAM ONLINE SEMINÁŘE (9:00–14:00)

  • Přichází digitalizace, jste připraveni?
  • Úvod do problematiky a legislativní základ
  • Formy účetních záznamů, zpracování
  • Náležitosti elektronických dokladů – účetní i daňové hledisko
  • Vystavení dokladu, podpisy, pečeti, garance původu a času
  • Doručování digitálních písemností
  • Výhody a negativa použití emailu, datových schránek
  • Přijetí dokladu, zpracování
  • Uchovávání a archivace – zajištění trvalosti, neměnnosti a průkaznosti
  • Převod dokladů z jedné formy do druhé
  • Ochrana digitálních dat (i z pohledu GDPR)
  • Digitální skartace
  • Postup při digitalizaci účetnictví
  • Příklad směrnice pro digitalizaci
  • Rizika a hrozby v oblasti IT a jak se jim vyhýbat
  • Dotazy, diskuse, praktické návody a tipy

Milan Vodička

Milan Vodička působil v letech 1993-2009 jako manažer nadnárodních softwarových firem, od roku 1995 jako daňový poradce, člen Komory daňových poradců ČR, dále působil jako garant oblasti IT/ITC, od r. 2013 je vedoucím sekce pro informační technologie KDP ČR a dále je členem Technology Tax Committee při CFE Europe.

Centrum Klimentská

Centrum Klimentská

Klimentská 1443/50, Praha 1 110 00

Akce se koná v prostorách Centra Klimentská (rohový žlutý dům, vchod je z vedlejší Helmovy ulice)


Doprava:

Metrem linky B do stanice Florenc. Od stanice metra následně 500 metrů pěšky do ulice Klimentská.

Tramvají do stanice Těšnov a následně 200 metrů pěšky do ulice Klimentská.

 

Parkování:

Placená parkoviště v okolí naleznete na následujících místech: Klimentská, Stárkova, Těšnov, Nábřeží Ludvíka Svobody, Florenc.

Galerie

5 490 Kč
bez DPH