
Seminář: Jak na sociální sítě ve veřejné správě
Podpořte činnost vašeho úřadu v online prostoru
Termín: 16. 6. 2022
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání
Komunikovat s veřejností či médii skrz sociální sítě je v dnešní době pro každý orgán veřejné či státní správy nezbytností. Jak svoje působení na Twitteru či Facebooku posunout na profesionální úroveň? Co nesmíte na sociálních sítích zveřejňovat? Specifika veřejného sektoru se promítají i do způsobu, jakým by orgány na sociálních sítích měly vystupovat. Praktický půldenní seminář vám poradí, jak správně komunikovat z pozice úřadu na sociálních sítích a ukáže, jak na skvělé PR. Těšíme se na vás!
Sleva ve výši DPH platí jen do 20. května!
Ve dvou se to lépe táhne! Přihlaste se se svým kolegou a získejte slevu 15 %.
4 490 Kč
bez DPH
Prezenčně, nebo online? Je to na vás!
Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit prezenčního semináře z důvodu nařízení zaměstnavatele, karantény apod., o svůj seminář nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat dotazy lektorovi. Pokud už teď víte, že využijete možnosti přímého přenosu, uveďte nám prosím do objednávky heslo „přímý přenos“.
Cíl semináře
Sociální sítě jsou v dnešní moderní době nejen nezbytností, ale také účinným způsobem, jak informovat širokou veřejnost nejen o činnostech orgánu veřejné či státní správy. Cílem semináře je představit zástupcům veřejného sektoru, že sociální sítě nejsou žádná věda.
Účastníci se dozví, jak účinně využívat sociální média ve veřejné i státní správě, udělají si jasno v tom, která sociální síť bude pro komunikaci s veřejností vhodná a jak s ní pracovat. Účastníkům budou představeny hlavní zásady, jak v příspěvcích používat humor a formulovat informaci tak, aby zaujala a opravdu měla informační přínos. Rovněž se seznámí s tím, jak využívat vybrané sociální sítě rámci krizové komunikace a ujasní si, co na sociální sítě za žádných okolností nepatří.
Klikněte pro detailní program semináře.
Komu je seminář určen
Seminář je určen všem zástupcům veřejného sektoru zodpovědným za komunikaci úřadu, kteří chtějí činnost orgánu veřejné a státní správy účinným a moderním způsobem přiblížit veřejnosti. Zejména ho ocení tiskoví mluvčí, PR specialisté nebo tajemníci úřadů.
Další informace
Seminář proběhne v souladu s aktuálními podmínkami vládního nařízení pro pořádání vzdělávacích akcí. Můžete využít také přímého přenosu. Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou také elektronické podkladové materiály, občerstvení na semináři a záznam živého vysílání.
PROGRAM SEMINÁŘE (9,00–13,00 hod.)
1. Facebook
-
Základy online marketingu a sociálních sítí
-
Počítač vs mobil
-
Facebook algoritmus
-
Co sledovat na FB (jako správce stránky)
-
Formáty příspěvků
-
Jak psát příspěvky
-
Krizová komunikace
-
Obsahový plán a jeho tvorba
- Ukázka inspirativních FB
2. Instagram
-
Základní informace o IG
-
Proč používat IG
-
Business profil
-
Hlavní typy strategií
- Ukázka zajímavých IG
3. Linkedln a Twitter v kostce
-
Základní informace
- Proč a k čemu je využívat
+ dotazy a diskuze v průběhu celého semináře

Praha/online
Je na vás, zda si vyberete prezenční seminář, nebo online formu.
Prezenčně, nebo online? Je to na vás!
Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit prezenčního semináře z důvodu nařízení zaměstnavatele, karantény apod., o nic nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat dotazy lektorce. Pokud už teď víte, že využijete možnosti přímého přenosu, uveďte nám prosím do objednávky heslo „přímý přenos“. V případě, že z důvodu aktuálních vládních nařízení nebude možné organizovat semináře v prezenční formě, proběhne školení ve formě živého vysílání.
4 490 Kč
bez DPH