Logo AIVD
Seminář

Seminář: Jak na sociální sítě ve veřejné správě

Podpořte činnost vašeho úřadu v online prostoru

Termín: 15. 12. 2022
Místo konání: Praha/online

Seminář: Jak na sociální sítě ve veřejné správě

Komunikovat s veřejností či médii skrz sociální sítě je v dnešní době pro každý orgán veřejné či státní správy nezbytností. Jak svoje působení na Twitteru či Facebooku posunout na profesionální úroveň? Co nesmíte na sociálních sítích zveřejňovat? Specifika veřejného sektoru se promítají i do způsobu, jakým by orgány na sociálních sítích měly vystupovat. Praktický půldenní seminář vám poradí, jak správně komunikovat z pozice úřadu na sociálních sítích a ukáže, jak na skvělé PR. Těšíme se na vás!

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře

Sociální sítě jsou v dnešní moderní době nejen nezbytností, ale také účinným způsobem, jak informovat širokou veřejnost nejen o činnostech orgánu veřejné či státní správy. Cílem semináře je představit zástupcům veřejného sektoru, že sociální sítě nejsou žádná věda.

Účastníci se dozví, jak účinně využívat sociální média ve veřejné i státní správě, udělají si jasno v tom, která sociální síť bude pro komunikaci s veřejností vhodná a jak s ní pracovat. Účastníkům budou představeny hlavní zásady, jak v příspěvcích používat humor a formulovat informaci tak, aby zaujala a opravdu měla informační přínos. Rovněž se seznámí s tím, jak využívat vybrané sociální sítě rámci krizové komunikace a ujasní si, co na sociální sítě za žádných okolností nepatří.

Klikněte pro detailní program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář je určen všem zástupcům veřejného sektoru zodpovědným za komunikaci úřadu, kteří chtějí činnost orgánu veřejné a státní správy účinným a moderním způsobem přiblížit veřejnosti. Zejména ho ocení tiskoví mluvčí, PR specialisté nebo tajemníci úřadů.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou také elektronické podkladové materiály, občerstvení na semináři a záznam živého vysílání.

Prezenčně, nebo online? Je to na vás!

Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit prezenčního semináře z důvodu nařízení zaměstnavatele, karantény apod., o svůj seminář nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat dotazy lektorovi. Pokud už teď víte, že využijete možnosti přímého přenosu, uveďte nám prosím do objednávky heslo „přímý přenos“.

PROGRAM SEMINÁŘE (9,0013,00 hod.)

1. Facebook

  • Základy online marketingu a sociálních sítí

  • Počítač vs mobil

  • Facebook algoritmus

  • Co sledovat na FB (jako správce stránky)

  • Formáty příspěvků

  • Jak psát příspěvky

  • Krizová komunikace

  • Obsahový plán a jeho tvorba

  • Ukázka inspirativních FB

2. Instagram

  • Základní informace o IG

  • Proč používat IG

  • Business profil

  • Hlavní typy strategií

  • Ukázka zajímavých IG

3. Linkedln a Twitter v kostce

  • Základní informace

  • Proč a k čemu je využívat

+ dotazy a diskuze v průběhu celého semináře

Ing. Martin Gregar

Vystudoval marketing na Mendelově univerzitě v Brně a nyní pracuje jako konzultant online marketingu se zaměřením na sociální sítě. Mezi Martinovi největší klienty patří KDU-ČSL, Fantasyobchod.cz, Betor a pak spousta dalších menších klientů.

Praha/online

Prezenčně, nebo online? Je to na vás!

Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit prezenčního semináře z důvodu nemoci, o nic nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat dotazy lektorce. Pokud už teď víte, že využijete možnosti přímého přenosu, uveďte nám prosím do objednávky heslo „přímý přenos“.


Také doporučujeme