Živé vysílání: Jak na sociální sítě ve veřejné správě

Živé vysílání: Jak na sociální sítě ve veřejné správě

Podpořte činnost vašeho úřadu v online prostoru

Termín: 4. 4. 2023
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Komunikovat s veřejností či médii skrz sociální sítě je v dnešní době pro každý orgán veřejné či státní správy nezbytností. Jak svoje působení na Twitteru či Facebooku posunout na profesionální úroveň? Co nesmíte na sociálních sítích zveřejňovat? Specifika veřejného sektoru se promítají i do způsobu, jakým by orgány na sociálních sítích měly vystupovat. Praktický půldenní seminář vám poradí, jak správně komunikovat z pozice úřadu na sociálních sítích a ukáže, jak na skvělé PR. Těšíme se na vás!

Ve dvou se to lépe táhne! Přihlaste se se svým kolegou a získejte slevu 15 %.

4 990 Kč
bez DPH

Cíl živého vysílání

Sociální sítě jsou v dnešní moderní době nejen nezbytností, ale také účinným způsobem, jak informovat širokou veřejnost nejen o činnostech orgánu veřejné či státní správy. Cílem semináře je představit zástupcům veřejného sektoru, že sociální sítě nejsou žádná věda.

Účastníci se dozví, jak účinně využívat sociální média ve veřejné i státní správě, udělají si jasno v tom, která sociální síť bude pro komunikaci s veřejností vhodná a jak s ní pracovat. Účastníkům budou představeny hlavní zásady, jak v příspěvcích používat humor a formulovat informaci tak, aby zaujala a opravdu měla informační přínos. Rovněž se seznámí s tím, jak využívat vybrané sociální sítě rámci krizové komunikace a ujasní si, co na sociální sítě za žádných okolností nepatří.

Klikněte pro detailní program semináře.

Komu je živé vysílání určeno

Seminář je určen všem zástupcům veřejného sektoru zodpovědným za komunikaci úřadu, kteří chtějí činnost orgánu veřejné a státní správy účinným a moderním způsobem přiblížit veřejnosti. Zejména ho ocení tiskoví mluvčí, PR specialisté nebo tajemníci úřadů.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou také elektronické podkladové materiály, občerstvení na semináři a záznam živého vysílání.

 

PROGRAM ŽIVÉHO VYSÍLÁNÍ (9,0013,00 hod.)

1. Facebook

  • Základy online marketingu a sociálních sítí

  • Počítač vs mobil

  • Facebook algoritmus

  • Co sledovat na FB (jako správce stránky)

  • Formáty příspěvků

  • Jak psát příspěvky

  • Krizová komunikace

  • Obsahový plán a jeho tvorba

  • Ukázka inspirativních FB

2. Instagram

  • Základní informace o IG

  • Proč používat IG

  • Business profil

  • Hlavní typy strategií

  • Ukázka zajímavých IG

3. Linkedln a Twitter v kostce

  • Základní informace

  • Proč a k čemu je využívat

+ dotazy a diskuze v průběhu celého semináře

Ing. Martin Gregar

Vystudoval marketing na Mendelově univerzitě v Brně a nyní pracuje jako konzultant online marketingu se zaměřením na sociální sítě. Mezi Martinovi největší klienty patří KDU-ČSL, Fantasyobchod.cz, Betor a pak spousta dalších menších klientů.

Online – živý přenos

Online – živý přenos

Živé vysílání probíhá online, technické pokyny vám zašleme e-mailem.

Místo konání:

Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve Vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu emailem.

4 990 Kč
bez DPH

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout