Logo AIVD
Seminář

Seminář: Kalkulace cen v gastronomii

Prodávejte své produkty za správné ceny!

Termín: 5. 10. 2017
Místo konání: Nakladatelství FORUM (1. patro), Praha 8

Potřeby zákazníka jsou při řízení gastronomického provozu vždy na prvním místě – představují klíčový nástroj pro získání a udržení konkurenční výhody na trhu. Dobře sestavená nabídka pokrmů a nápojů, správná komunikace a cenotvorba jsou základní kameny tradičního marketingu. Vedle toho je třeba využívat moderních nástrojů online marketingu, mezi které patří nejen tradiční webové prezentace, ale i rezervační systémy, reputation management a další. Díky praktickému semináři využijete všechny na maximum.

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře:

    Cílem semináře Kalkulace cen v gastronomii je získání praktických dovedností v oblasti marketingu gastronomických zařízení. Účastník semináře získá znalosti z oblasti strategické marketingové analýzy a bude schopen tyto poznatky aplikovat při sestavení a optimalizaci nabídky, dále také při tvorbě cen. Stejně tak získá znalosti v oblasti komunikace se zákazníky, a to jak z pohledu osobní, tak neosobní komunikace. Rostoucí poptávka s sebou přináší také velké množství možností v oblasti revenue managementu a také online marketingu. Účastník tak bude vědět, jaké moderní nástroje použít a jakou strategii při práci s nimi zvolit.

    Prohlédněte si podrobný program semináře

    Komu je seminář určen:

    Seminář Kalkulace cen v gastronomii je určen majitelům a provozovatelům stravovacích zařízení, stejně tak pracovníkům marketingových a obchodních oddělení – všem, kteří chtějí získat pevné postavení na trhu.

    Další informace

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě, občerstvení v průběhu kurzu.

     

    Program celodenního semináře (9,00-15,30 hod)

    • Kalkulace nepřímých nákladů pokrmů a nápojů
    • Kalkulace přímých nákladů pokrmů a nápojů.
    • Strategická analýza
    • Sestavení produktové nabídky
    • Cenotvorba jako marketingový nástroj
    • Komunikační nástroje
    • Online rezervace a revenue management
    • Online marketing

     

     

    Ing. Štěpán Chalupa

    Štěpán Chalupa je odborným asistentem katedry marketingu VŠH. Jeho výklad se zaměřuje na elektronické podnikání, hotelový marketing, informační a komunikační technologie a také revenue management. Na základě praktických zkušeností v oblasti hotelového marketingu, distribuce a cenotvorby je jeho výklad stavěn prakticky bez zbytečných teoretických definic.

    Nakladatelství FORUM (1. patro), Praha 8

    Zasedací místnost přímo v prostorách Nakladatelství FORUMMísto konání je bezbariérově přístupné.

    Kudy?

    a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy

    b) metrem

      • trasa C Kobylisy - lze dojít pěšky nebo 1 zastávka tram č. 10 - zastávka Střelničná

    c) tramvají č. 3, 10, 17 či 24- zastávka Kobylisy

    d) autobusem č. 177, 152 - zastávka Kobylisy

    Parkování

    Doporučujeme k cestě do Nakladatelství využít MHD!

    Zaparkovat zde lze v přilehlých ulicích, kde jsou parkovací automaty.

    Mapa