Logo AIVD
Seminář

Seminář: Logistika nákupu

Efektivní nákup jako významný zdroj úspor a spolutvůrce zisku

Termín: 14. 2. 2013
Lektor: Petr Karkovský
Místo konání: Quality Hotel Brno Exhibition Centre****

Efektivně řízený nákup znamená zkrácení lhůt dodávek, snížení nákladů na dodávky a pružnější reakci na potřeby konečného zákazníka. Naučte se správně nastavit složitou proceduru nákupu pomocí našeho semináře.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře: 

    Cílem semináře Logistika nákupu je seznámit účastníky s podstatou, významem, obsahem a metodami efektivního řízení procesů v podnikovém nákupu. Nejprve si tyto procesy charakterizujeme a představíme si jejich jednotlivé fáze a vzájemnou interakci. Poté se zaměříme na měření a zlepšování výkonnosti. Nakonec se budeme věnovat možnostem optimalizace těchto procesů. Poradíme vám s výběrem vhodného dodavatele, upozorníme na nejčastější chyby, kterých se musíte vyvarovat, je-li vaším cílem maximalizace konečné hodnoty pro zákazníka.

    Oddělení nákupu je jedním z nejvýznamnějších tvůrců zisku se všemi náklady i přínosy. Jeho optimalizací lze docílit řady pozitivních efektů. Přijďte na náš seminář zjistit, co můžete udělat lépe, aby se vaší firmě dařilo. Podělíme se o mnoho přínosných praktických zkušeností.

    Klikněte zde pro detailní Program semináře.

    Komu je seminář určen:

    Seminář Logistika nákupu je určen zejména manažerům s kompetencí řídit nákupní oddělení, majitelům firem, ale i zástupcům veřejné správy.

    Další informace:

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde

    Program CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9,00 – 15,30 HOD.):

    1. Procesy v podnikovém nákupu
      • vymezení procesu nákupu
      • fáze nákupního procesu
      • interakce procesů podnikového nákupu
      • procesní audit nákupu
    2. Měření výkonnosti
      • benchmarking nákupní funkce
      • vybudování systému měření výkonnosti
      • systém kontinuálního zlepšování
    3. Možnosti zlepšování procesů v podnikovém nákupu
      • koncepce Supply Chain Management
      • metody výběru dodavatele
      • optimalizace nákupu a skladových zásob 
      • informační podpora nákupu
      • Knowledge Management

    Petr Karkovský

    Petr Karkovský, člen Komory logistických auditorů ČR, je poradcem a auditorem logistiky se zaměřením na oblasti interní logistiky, řízení zásob a plánování výroby. Působil dlouhou dobu ve středním i vrcholovém managementu v potravinářské oblasti. V nadnárodní potravinářské společnosti  získal řadu praktických zkušeností v oblasti projektového řízení a Balance Scorecard. V současnosti je také členem České asociace interim managementu. 

    Quality Hotel Brno Exhibition Centre****

    Akce se koná v prostorách Quality Hotelu Brno Exhibition Centre**** (dříve název Holiday Inn).

    Hotel se nachází v bezprostřední blízkosti brněnského výstaviště, jen několik minut od centra města.

    Místo konání je bezbariérově přístupné.

    Doprava:

    MHD:

    • tramvají č. 1, 5, 6 na Mendlovo náměstí, dále autobusem č. 84 do zastávky Velodrom

    Autem:

    • Směr z Prahy (200 km) a z Bratislavy (150 km) - D1 dálniční exit 190, za tunelem ostře doprava dle navigačních ukazatelů BVV (výstaviště)
    • Směr z Vídně (130 km) – ukazatele na centrum a BVV (výstaviště)

    GPS: 49°11'3.729"N, 16°34'49.889"E

     


    Také doporučujeme