Cíl semináře:
Cílem semináře Logistika nákupu je seznámit účastníky s podstatou, významem, obsahem a metodami efektivního řízení procesů v podnikovém nákupu. Nejprve si tyto procesy charakterizujeme a představíme si jejich jednotlivé fáze a vzájemnou interakci. Poté se zaměříme na měření a zlepšování výkonnosti. Nakonec se budeme věnovat možnostem optimalizace těchto procesů. Poradíme vám s výběrem vhodného dodavatele, upozorníme na nejčastější chyby, kterých se musíte vyvarovat, je-li vaším cílem maximalizace konečné hodnoty pro zákazníka.
Oddělení nákupu je jedním z nejvýznamnějších tvůrců zisku se všemi náklady i přínosy. Jeho optimalizací lze docílit řady pozitivních efektů. Přijďte na náš seminář zjistit, co můžete udělat lépe, aby se vaší firmě dařilo. Podělíme se o mnoho přínosných praktických zkušeností.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen:
Seminář Logistika nákupu je určen zejména manažerům s kompetencí řídit nákupní oddělení, majitelům firem, ale i zástupcům veřejné správy.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.