Logo AIVD
Seminář

Seminář: Logistika nákupu

Efektivní nákup jako významný zdroj úspor a spolutvůrce zisku

Termín: 14. 2. 2013
Lektor: Petr Karkovský
Místo konání: Quality Hotel Brno Exhibition Centre****

Seminář: Logistika nákupu

Efektivně řízený nákup znamená zkrácení lhůt dodávek, snížení nákladů na dodávky a pružnější reakci na potřeby konečného zákazníka. Naučte se správně nastavit složitou proceduru nákupu pomocí našeho semináře.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře: 

Cílem semináře Logistika nákupu je seznámit účastníky s podstatou, významem, obsahem a metodami efektivního řízení procesů v podnikovém nákupu. Nejprve si tyto procesy charakterizujeme a představíme si jejich jednotlivé fáze a vzájemnou interakci. Poté se zaměříme na měření a zlepšování výkonnosti. Nakonec se budeme věnovat možnostem optimalizace těchto procesů. Poradíme vám s výběrem vhodného dodavatele, upozorníme na nejčastější chyby, kterých se musíte vyvarovat, je-li vaším cílem maximalizace konečné hodnoty pro zákazníka.

Oddělení nákupu je jedním z nejvýznamnějších tvůrců zisku se všemi náklady i přínosy. Jeho optimalizací lze docílit řady pozitivních efektů. Přijďte na náš seminář zjistit, co můžete udělat lépe, aby se vaší firmě dařilo. Podělíme se o mnoho přínosných praktických zkušeností.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen:

Seminář Logistika nákupu je určen zejména manažerům s kompetencí řídit nákupní oddělení, majitelům firem, ale i zástupcům veřejné správy.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde

Program CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9,00 – 15,30 HOD.):

1. Procesy v podnikovém nákupu
    • vymezení procesu nákupu
    • fáze nákupního procesu
    • interakce procesů podnikového nákupu
    • procesní audit nákupu
2. Měření výkonnosti
    • benchmarking nákupní funkce
    • vybudování systému měření výkonnosti
    • systém kontinuálního zlepšování
3. Možnosti zlepšování procesů v podnikovém nákupu
    • koncepce Supply Chain Management
    • metody výběru dodavatele
    • optimalizace nákupu a skladových zásob 
    • informační podpora nákupu
    • Knowledge Management

Petr Karkovský

Petr Karkovský, člen Komory logistických auditorů ČR, je poradcem a auditorem logistiky se zaměřením na oblasti interní logistiky, řízení zásob a plánování výroby. Působil dlouhou dobu ve středním i vrcholovém managementu v potravinářské oblasti. V nadnárodní potravinářské společnosti  získal řadu praktických zkušeností v oblasti projektového řízení a Balance Scorecard. V současnosti je také členem České asociace interim managementu. 

Quality Hotel Brno Exhibition Centre****

Seminář se koná v prostorách Quality Hotelu Brno Exhibition Centre**** (dříve název Holiday Inn).

Hotel se nachází v bezprostřední blízkosti brněnského výstaviště, jen několik minut od centra města.

Místo konání je bezbariérově přístupné.

 

Doprava:

MHD:

  • tramvají č. 1 na Mendlovo náměstí, dále autobusem č. 84 do zastávky Velodrom

 

Autem:

  • Směr z Prahy (200 km) a z Bratislavy (150 km) - D1 dálniční exit 190, za tunelem ostře doprava dle navigačních ukazatelů s logem Holiday Inn
  • Směr z Vídně (130 km) – ukazatele na centrum a BVV (výstaviště)

GPS: 49°11'3.729"N, 16°34'49.889"E

 

Možnosti parkování:

bezplatné parkování v blízkosti hotelu.

V případě konání veletrhů, výstav či kulturních akcí na výstavišti je možnost bezplatného parkování omezena. Případně je možné využít placené služby parkovacího domu naproti Holiday Inn.


Také doporučujeme