Logo AIVD
Seminář

Seminář: Monitoring sociálních sítí

Ovládněte nástroje pro řízení interaktivního PR v reálném čase

Termín: 22. 4. 2014

Sociální média, blogy a diskuse jsou cenným zdrojem informací o vnímání značky, o preferencích a rozhodování našich zákazníků při nákupu. Přijďte na seminář a poznejte způsoby, jak lze zmapovat, analyzovat a vyhodnotit publikovaný obsah na internetu a reagovat na něj v reálném čase.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

Kdo není na sociálních sítích, jako by nebyl. Jejich uživatelé jsou současně vašimi skutečnými nebo potenciálními zákazníky. Publikují své názory na kvalitu produktů, novinky, ceny. Předávají si zkušenosti, svěřují se ostatním s preferencemi, nebo si stěžují. Předpokladem úspěšného obchodování je umět na všechny tyto podněty pružně reagovat.

Cílem semináře Monitoring sociálních sítí je prakticky ukázat to, jak lze rychle získat data pro nastavení dobře cílené kampaně či identifikovat hlavní influencery i ambasadory a využít jejich vliv. Prostřednictvím monitoringu budete schopni sledovat konkurenci v rámci competitive inteligence či určit možná rizika a včas je podchytit.

Naučíme vás pracovat s přehlednými vizualizovanými dashboardy. Z jednoduchých grafů vyčtete, o jakých produktech ve vaší branži lidé hovoří a jaké emoce v nich vzbuzují. Během jediné hodiny můžete mít vše pod kontrolou.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen:

Seminář Monitoring sociálních sítí je určen marketingovým manažerům, brand manažerům, PR konzultantům, střednímu managementu a všem, kteří se zabývají komunikací na internetu. Ocení jej pracovníci z oborů bankovnictví a pojišťovnictví, automobilového průmyslu, telekomunikace, prodeje kosmetiky, bílého zboží nebo například z oblasti politiky. Seminář je primárně určen pro soukromý sektor.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde

Program celodenního semináře (9,00 – 15,30 hod.):

 1.    Obsah na internetu a jeho vliv

  • Představení typů obsahu, rozložení influencerů
  • Příklady a míra vlivu jednotlivých formátů (blogy, diskuse, komentáře, Facebook, Twitter apod.)

2.    Monitoring obsahu internetu

  • Agregované výstupy z externích nástrojů (Socialbakers.com aj.)
  • Aplikace pro monitoring v reálném čase, přehled trhu, ukázky výstupů
  • Vyhodnocování a analýzy obsahu, představení jednotlivých nástrojů pro využití v komunikaci

3.    Příklady konkrétního využití monitoringu

  • Interaktivní PR komunikace, identifikace rizik, reakce do hodiny
  • Kampaň, launch produktu, získávání informací pro nastavení komunikace a sledování vlivu kampaně
  • Competitive intelligence – jak mít konkurenci pod kontrolou
  • Ambasadoři a influenceři, jejich identifikace a vytěžení

Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.

Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital. Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.