Cíl semináře
Pracovník operativního nákupu musí ve své každodenní praxi rozhodovat o tom, kterou položku, v který okamžik, v jakém množství a u kterého dodavatele má objednat.
Výsledkem správného a individuálního vyhodnocení všech faktorů je nastavení řídících parametrů zásob. V praxi to pak jsou nejčastěji hodnoty tzv. „bodu přiobjednání“ a hodnoty „optimální velikosti nákupní dávky“. Aby se stanovení těchto dvou veličin pro každou nakupovanou položku v praxi neprovádělo tzv. „citem“, nebo jen na základě zkušeností nákupčího, je vhodné využít praktických matematických metod a postupů. Seminář odhalí jak vhodně optimalizovat zásoby ve Vaší praxi.
Klikněte zde pro detailní program semináře.
Komu je seminář určen
Manažeři nákupních oddělení, vedoucí operativního nákupu, referenti nákupních oddělení. Obecně pracovníci zodpovědní za řízení zásob vstupních surovin a materiálu.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.