Logo AIVD
Seminář

Seminář: Optimalizace nákupu ve Vaší organizaci

Efektivní procurement jako zdroj významných úspor a spolutvůrce zisku

Termín: 30. 5. 2012

Seminář: Optimalizace nákupu ve Vaší organizaci

Řada organizací dnes hledá možné úspory ve vyšší efektivitě nákupních činností. Jejich představy o cílech a aktivitách oddělení nákupu se však velmi různí. Naučte se správně nastavit složitou proceduru firemního nákupu pomocí našeho semináře.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře: 

V rámci semináře budeme probírat tři skupiny témat. Začneme rozdělením nákupu dle jeho funkcí na strategický nákup, operativní nákup a zásobování. Dále si představíme moderní nástroje používané v nákupu a způsoby jejich využití v praxi. Nemáme tím na mysli software, ale skutečné elektronické nástroje, jako jsou firemní databáze či nákupní internetové aukce. Ve třetí části se budeme věnovat outsourcingu nákupních výběrových řízení, jejich přínosům a rizikům.

Oddělení nákupu je bohužel stále v řadě organizací podceňováno. Někde dokonce vůbec neexistuje a jsou známé i odstrašující případy, kdy si vedení plete nákup se zásobováním. Nákup je přitom jedním z nejvýznamnějších tvůrců zisku se všemi náklady i přínosy. Jeho optimalizací lze docílit řady pozitivních efektů. Přijďte na náš seminář zjistit, co můžete udělat lépe, aby se Vaší firmě dařilo. Podělíme se o mnoho přínosných praktických zkušeností.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen:

Seminář Optimalizace nákupu ve Vaší organizaci je určen zejména manažerům s kompetencí řídit nákupní oddělení, majitelům firem, ale i zástupcům veřejné správy.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde

Program CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9,00 – 15,30 HOD.):

Rozdělení nákupu dle funkcí

  • Strategický nákup
  • Operativní nákup
  • Zásobování
  • Nákupní controlling

 

Moderní trendy nákupu

  • Externí databáze dodavatelů
  • Elektronické nákupní aukce

 

Outsourcing nákupu

  • Procesy
  • Lidé
  • Kapacity
  • Úspory
  • Know-how
  • Ukázky z praxe

Bc. Štěpán Javorčák

Štěpán Javorčák pracuje ve společnosti ALSENTA s.r.o. Velkou část své předchozí profesní dráhy prožil ve firmě ŠKODA Ostrov, s.r.o., kde zastával pozice vedoucí outsourcingu, konstruktér – projektant a analytik nákupu. Zde se začal věnovat reorganizaci nákupu a své zkušenosti dále rozšiřoval ve společnostech MSA, a.s. a Česká Zbrojovka a.s. V roce 2004-2007 podnikl cestu kolem světa. Po svém návratu se začlenil do společnosti KOMPASS Czech Republic, s.r.o. kde zastával pozici projektového manažera v oblasti outsourcing nákupu a nástroje pro nákup.

Ing. Daniel Totušek, MBA

Daniel Totušek pracuje ve společnosti ALSENTA s.r.o. Velkou část své předchozí profesní dráhy prožil ve firmě KOMPASS Czech Republic, s.r.o. Posledních 10 let se věnuje službám pro nákup.