
Seminář: Povinná evidence pracovní doby a plánování směn – z teorie do praxe
Jak dodržet přísná pravidla?
Termín: 28. 6. 2022
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání
Zákoník práce ukládá zaměstnavatelům evidenční povinnost pracovní doby. Musí být evidovány i přestávky v práci a jak je to s evidencí na home office? Kdy smíte nařídit práci přesčas? Jaký má dopad rozsudek SDEU na plánování směn a jaká pravidla přinese nová směrnice EU? V problematice evidence pracovní doby a plánování směn je řada nejasností, se kterými se zaměstnavatelé dennodenně v praxi potýkají. Víte, jak a na jak dlouhou dobu musíte dokumenty uchovávat? Poradíme vám na praktickém školení!
Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.
Prezenčně, nebo online? Je to na vás!
Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit semináře osobně z důvodu nařízení vlády, zaměstnavatele, karantény apod., o důležité informace nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat své dotazy v reálném čase.
Cíl semináře
Cílem semináře Povinná evidence pracovní doby a plánování směn z teorie do praxe je seznámit vás s hlavními rizikovými oblastmi evidence pracovní doby a plánování směn a upozornit vás na největší úskalí i nejčastější chyby. Zaměříme se na oblast evidence pracovní doby versus evidenci docházky. V neposlední řadě se budeme věnovat také evidenci ve světle GDPR a poradíme vám, kde a za jakých podmínek evidenční dokumenty uchovávat. Zaměříme se i na pravidla, která musíte dodržet při plánování směn nebo u nařízené či dohodnuté práce přesčas.
Klikněte pro detailní program semináře.
Komu je seminář určen
Seminář Povinná evidence pracovní doby a plánování směn z teorie do praxe je určen především zaměstnavatelům, personalistům, specialistům v oblasti práce a mezd, podnikovým právníkům a manažerům lidských zdrojů jak ze soukromého, tak z veřejného sektoru.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě a záznam živého vysílání. Podrobnosti ke konání školení od nás obdržíte nejpozději den předem, a to formou e-mailové rozesílky.
PROGRAM SEMINÁŘE (9:00–15:00 hod.)
- Povinnosti zaměstnavatele při evidenci pracovní doby
- Evidence pracovní doby vs. evidence docházky
- Evidence pracovní doby na home office
- Varianty správného vedení evidence pracovní doby
- Archivace dokumentů v souvislosti s evidencí pracovní doby
- Vymezení pracovní doby, směny a práce přesčas
- Pravidla pro rozvrhování směn
- Nařízená a dohodnutá práce přesčas
- Limity rozsahu práce přesčas
- Příplatky za práci přesčas
- Aktuální a připravované změny - dle rozhodnutí SDEU se mění vyrovnávací období

Praha/online
Je na vás, zda si vyberete prezenční seminář, nebo online formu.
Prezenčně, nebo online? Je to na vás!
Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit prezenčního semináře z důvodu nařízení zaměstnavatele, karantény apod., o nic nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat dotazy lektorce. Pokud už teď víte, že využijete možnosti přímého přenosu, uveďte nám prosím do objednávky heslo „přímý přenos“. V případě, že z důvodu aktuálních vládních nařízení nebude možné organizovat semináře v prezenční formě, proběhne školení ve formě živého vysílání.