Cíl semináře
Existence jiného způsobu doručování i odesílání dokumentů prostřednictvím tzv. datových schránek je nová pouze z hlediska formy, nikoli obsahu. Datové schránky však vnesly do organizace spisové služby několik zásadních problémů obecně spjatých s tzv. elektronizací veřejné správy.
První z nich je problém technický a druhý právní. První je o zajištění uchovatelnosti dokumentu v elektronické podobě do budoucna nezávisle na hardwaru a softwaru, který bude existovat. Problém právní může nastat z hlediska různých převodů, změn formátů atd., kdy může dojít ke ztrátě autenticity takovýchto dokumentů.
Náš seminář vás provede základními pravidly a postupy, jak u těchto dokumentů evidovat a hlavně zachovat řadu prvků, které do budoucna jednoznačně prokážou autentičnost, integritu a nepopiratelnost dokumentu za dodržení všech povinností při vedení spisové služby.
Podrobný obsah semináře naleznete zde.
Komu je seminář určen
Seminář je určen všem typům původců – především zástupcům veřejné správy (zejména těm, kteří zodpovídají za výkon spisové služby – metodikům spisových služeb). Poslouží vhodně též soukromoprávním původcům.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.