Logo AIVD
Seminář

Seminář: Tipy a triky v prodeji

Elitní techniky prodeje v praktických příkladech pro Váš obchodní úspěch

Termín: 25. 7. 2012

Každý prodejce přemýšlí o tom, jak prodávat lépe a efektivněji. Co dělají ti nejlepší, že se jim tak daří? Mají jinou techniku prodeje. Jaké tipy a triky používají při svém vystupování? Vše, co nás může v prodeji posunout mezi elitu, si ukážeme na praktických příkladech. Náš seminář Vám na všechny tyto otázky zodpoví! 

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře:

    Znalost a použití klíčových zásad úspěšného obchodování je sice podmínkou k uzavření obchodu, ale zdaleka nestačí k získání těch nejbonitnějších zakázek a klientů. Přijďte si porovnat své zkušenosti a Vámi používané triky s těmi, které fungují nejlepším obchodníkům na všech kontinentech.

    Absolvent kurzu se na praktických příkladech naučí uplatňovat základní zásady obchodníka, bez kterých nelze uzavřít obchod. Zároveň získá důležité rady a praktická doporučení z mezinárodního know-how, které mu mohou přinést konkurenční výhodu u jeho zákazníků.     

    Klikněte zde pro detailní Program semináře.

    Komu je seminář určen:

    Seminář Tipy a triky v prodeji je určen především zkušeným, ale také ambiciózním začínajícím obchodníkům, kteří mají zvládnuté základní zásady obchodního jednání a chtějí rychle dosáhnout úspěchu ve své práci. 

    Další informace:

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.    

     

    Program celodenního semináře (9,00 – 15,30 hod.)

     

    • 7 zásad, bez kterých nelze uzavřít kvalitní obchod
    • 10 triků nejúspěšnějších obchodníků světa
    • Prekérní situace – jak z nich elegantně „vybruslit“
    • Praktické tipy a doporučení, které Vám pomohou dosáhnout cílů v náročných situacích
    • Trénink zvládání obtížných situací z Vaší praxe
    • Mezinárodně ověřené know-how
    • Proč si to mám koupit právě u Vás?
    • Musím si to ještě rozmyslet
    • Nelíbí se mi to
    • Strach z dokonalosti
    • Jak dodat zákazníkovi pocit výjimečnosti
    • Kdo ještě by mohl náš výrobek/ službu potřebovat?
    • Jak neodradit nekupující
    • Jak zjistit zkušenosti s Vaší firmou, které znají Vaši zákazníci?
    • Když musíme zvýšit ceny, jak to udělat?

    Mgr. Martina Chmelová

    Lektorka, metodička vzdělávacích programů, koučka, poradkyně, terapeutka ve společnosti Alfa Human Service. Martina Chmelová také externě spolupracuje s časopisy Integrace a inkluze ve školní praxi a Poradce ředitelky MŠ.