Cíl semináře
Jsou třídnické hodiny vůbec třeba? Jak se na ně připravit? Jak je vést? Jak z nich vytěžit maximum a zužitkovat společný čas pro řešení krizových a rizikových situací? Jak ideálně pracovat se třídou?
Na to vše odpoví praktický seminář, jehož cílem je vysvětlit význam třídnických hodin, které by měly být vnímány jako důležitý stavební článek pro předcházení, ale také řešení rizikových situací v rámci třídního kolektivu. Frekventanti semináře se dozvědí konkrétní informace o tom, jak sestavit třídnickou hodinu, kdy je nejlepší třídnické hodiny zařazovat, na co si dát pozor, jak postupovat v případě řešení konkrétních situací. Frekventanti si také osvojí techniky práce se skupinou, které mohou využívat v rámci svých třídnických hodin.
Odkaz na detailní program semináře naleznete zde.
Komu je seminář určen
Půldenní seminář Třídnické hodiny a techniky práce se skupinou je určen pedagogům, školním metodikům prevence, výchovným poradcům, ale i profesionálům v oblasti řešení rizikového chování.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v tištěné i elektronické podobě a občerstvení v průběhu semináře. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.