Logo AIVD
Seminář

Seminář: Úřední deska a eDeska v příkladech a ukázkách

Rady a tipy pro zveřejňování dokumentů dle aktuální právní úpravy

Termín: 21. 3. 2019
Místo konání: Centrum Klimentská

Víte, v jaké formě, podobě a rozsahu jste povinni zveřejňovat dokumenty? Na půldenním semináři vás seznámíme se všemi vašimi povinnostmi při vedení fyzické i elektronické úřední desky. Obdržíte spoustu rad, příkladů a ukázek jak jejího správného, tak špatného vedení. Navíc se dozvíte, jaké sankce plynou za nedodržení povinnosti zveřejnit vybrané dokumenty.

3 890 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

Každá obec a pověřená organizace je povinna téměř každý den zveřejňovat dokumenty na úřední desce, potažmo na své internetové stránce. Málokdo ale ví, v jaké formě či podobě se mají tyto dokumenty zveřejňovat – zákon o svobodném přístupu k informacím totiž upravuje nejen rozsah tzv. povinně zveřejňovaných informací, ale u všeho, co se zveřejňuje na internetu, i formát.

Cílem půldenního semináře je seznámit účastníky s povinnostmi při vedení úřední desky jak po formální stránce, tak po té obsahové s příklady dobré a špatné praxe. Seznámíme vás přehledně s tím, které informace musíte zveřejňovat na své internetové stránce a jaké sankce plynou za nedodržení povinnosti je zveřejnit.

Komu je seminář určen:

Půldenní seminář Úřední deska a eDeska v příkladech a ukázkách je určen všem, v jejichž náplni práce je zveřejňování dokumentů na úřední desce a těm, kteří zodpovídají za obsah elektronické úřední desky a informací zveřejňovaných na internetové stránce obce (sekretariát, webmaster apod.).

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě a občerstvení.

Program semináře (9,00-13,00 hod)

  1. Úřední deska
    • formální náležitosti fyzické a digitální úřední desky
    • podoba elektronické úřední desky
  2. Zveřejňování dokumentů
    • obecné požadavky
    • zveřejňování cizích dokumentů
    • zveřejňování vlastních dokumentů
    • formát zveřejňování
  3. Ochrana osobních údajů ve zveřejňovaných dokumentech
    • obecně
    • dražební vyhlášky
  4. Soubor povinně zveřejňovaných informací
    • Povinnosti stanovené zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
    • struktura dle vyhlášky č. 442/2006 Sb.

JUDr. Jan Horník, Ph.D.

je tajemníkem úřadu obce s rozšířenou působností a v minulosti býval mj. vedoucím oddělení kontroly odboru dozoru a kontroly veřejné správy Ministerstva vnitra, kde se specializoval na výklad zákona o obcích a kontroly výkonu samostatné působnosti orgány obcí. V současné době zastává pozici tajemníka městského úřadu obce s rozšířenou působností a věnuje se souběžně lektorské činnosti. Jan Horník je absolventem Právnické fakulty UK, kde následně působil jako interní doktorand na katedře trestního práva, kterému se jako vysokoškolský pedagog věnoval i na jiných vysokých školách. Souběžně od roku 2008 pracoval na odboru dozoru a kontroly veřejné správy Ministerstva vnitra, kde se specializoval na výklad zákona o obcích a kontroly výkonu samostatné působnosti orgány obcí. V současné době zastává pozici tajemníka městského úřadu obce s rozšířenou působností a věnuje se souběžně lektorské činnosti.  

Centrum Klimentská

Akce se koná v prostorách Centra Klimentská (rohový žlutý dům, vchod je z vedlejší Helmovy ulice)


Doprava:

Metrem linky B do stanice Florenc. Od stanice metra následně 500 metrů pěšky do ulice Klimentská.

Tramvají do stanice Těšnov a následně 200 metrů pěšky do ulice Klimentská.

Parkování:

Placená parkoviště v okolí naleznete na následujících místech: Klimentská, Stárkova, Těšnov, Nábřeží Ludvíka Svobody, Florenc.

Mapa

Také doporučujeme