Logo AIVD
Seminář

Seminář: Úřední deska a eDeska v příkladech a ukázkách 2022

Rady a tipy pro zveřejňování dokumentů dle aktuální právní úpravy

Termín: 15. 2. 2022
Místo konání: Centrum Klimentská

Víte, v jaké formě, podobě a rozsahu jste povinni zveřejňovat dokumenty? Na semináři vás seznámíme se všemi vašimi povinnostmi při vedení fyzické i elektronické úřední desky. Obdržíte spoustu rad, příkladů a ukázek jak jejího správného, tak špatného vedení. Navíc se dozvíte, jaké sankce plynou za nedodržení povinnosti zveřejnit vybrané dokumenty.

4 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře

    Každá obec a pověřená organizace je povinna téměř každý den zveřejňovat dokumenty na úřední desce, potažmo na své internetové stránce. Málokdo ale ví, v jaké formě či podobě se mají tyto dokumenty zveřejňovat – zákon o svobodném přístupu k informacím totiž upravuje nejen rozsah tzv. povinně zveřejňovaných informací, ale u všeho, co se zveřejňuje na internetu, i formát.

    Cílem semináře Úřední deska a eDeska v příkladech a ukázkách 2022 je seznámit účastníky s povinnostmi při vedení úřední desky jak po formální stránce, tak po té obsahové s příklady dobré a špatné praxe. Seznámíme vás přehledně s tím, které informace musíte zveřejňovat na své internetové stránce a jaké sankce plynou za nedodržení povinnosti je zveřejnit.

    Komu je seminář určen

    Seminář Úřední deska a eDeska v příkladech a ukázkách 2022 je určen všem, v jejichž náplni práce je zveřejňování dokumentů na úřední desce a těm, kteří zodpovídají za obsah elektronické úřední desky a informací zveřejňovaných na internetové stránce obce (sekretariát, webmaster apod.).

    Další informace

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě, občerstvení a kompletní nahrávka.

    Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit prezenčního kurzu z důvodu nařízení zaměstnavatele, karantény apod., o svůj seminář nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat dotazy lektorce. Pokud už teď víte, že využijete možnosti přímého přenosu, uveďte nám prosím do objednávky heslo „přímý přenos“.

    PROGRAM SEMINÁŘE (9:00–14:00 hod.) 

    1. Úřední deska
      • formální náležitosti fyzické a digitální úřední desky
      • podoba elektronické úřední desky
    2. Zveřejňování dokumentů
      • obecné požadavky
      • zveřejňování cizích dokumentů
      • zveřejňování vlastních dokumentů
      • formát zveřejňování
    3. Ochrana osobních údajů ve zveřejňovaných dokumentech
      • obecně
      • dražební vyhlášky
    4. Soubor povinně zveřejňovaných informací
      • Povinnosti stanovené zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
      • struktura dle vyhlášky č. 442/2006 Sb.

    JUDr. Jan Horník, Ph.D.

    je tajemníkem úřadu obce s rozšířenou působností a v minulosti býval mj. vedoucím oddělení kontroly odboru dozoru a kontroly veřejné správy Ministerstva vnitra, kde se specializoval na výklad zákona o obcích a kontroly výkonu samostatné působnosti orgány obcí. V současné době zastává pozici tajemníka městského úřadu obce s rozšířenou působností a věnuje se souběžně lektorské činnosti. Jan Horník je absolventem Právnické fakulty UK, kde následně působil jako interní doktorand na katedře trestního práva, kterému se jako vysokoškolský pedagog věnoval i na jiných vysokých školách. Souběžně od roku 2008 pracoval na odboru dozoru a kontroly veřejné správy Ministerstva vnitra, kde se specializoval na výklad zákona o obcích a kontroly výkonu samostatné působnosti orgány obcí. V současné době zastává pozici tajemníka městského úřadu obce s rozšířenou působností a věnuje se souběžně lektorské činnosti.  

    Centrum Klimentská

    Akce se koná v prostorách Centra Klimentská (rohový žlutý dům, vchod je z vedlejší Helmovy ulice)


    Doprava:

    Metrem linky B do stanice Florenc. Od stanice metra následně 500 metrů pěšky do ulice Klimentská.

    Tramvají do stanice Těšnov a následně 200 metrů pěšky do ulice Klimentská.

    Parkování:

    Placená parkoviště v okolí naleznete na následujících místech: Klimentská, Stárkova, Těšnov, Nábřeží Ludvíka Svobody, Florenc.

    Mapa