Cíl semináře
Sociální média nabízejí jedinečnou příležitost najít skutečně schopné profesionály. Na Facebooku jsou v současné době téměř 4 miliony Čechů, na čistě pracovně zaměřené síti LinkedIn je jich téměř 250 tisíc a tato čísla každým dnem rostou. Otázkou zůstává, jak vytipovat vhodného kandidáta mezi obrovským množstvím profilů?
Seznámíme vás se současnými trendy v sebeprezentaci žadatelů o práci. Poradíme vám, kde konkrétně na sociálních sítích hledat, jak postupovat a jak potenciální zaměstnance oslovit. Sociální média také umožňují prezentovat společnost jako dobrého zaměstnavatele. I tyto aspekty mohou být důležité pro spokojenost současných či budoucích pracovníků.
Na semináři Využití online nástrojů v personalistické praxi vám představíme online nástroje, jejichž využitím je možné těchto cílů dosáhnout. Pro inspiraci zmíníme také několik případových studií ze zahraničí, kde je využívání sociálních sítí v personalistice již téměř samozřejmostí.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen
Seminář Využití online nástrojů v personalistické praxi je určen pracovníkům z veřejného i soukromého sektoru, majitelům menších firem, personalistům a HR specialistům ze středních a velkých společností a organizací.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.