Logo AIVD
Seminář

Seminář: Využití online nástrojů v personalistické praxi

Úspěšný nábor se sociálními médii – nová a rychlá cesta ke kandidátům

Termín: 7. 8. 2013

Sociální média obsahují profily potenciálních zaměstnanců, které potřebujete a možná právě teď hledáte. Objevte široké pole možností práce s lidskými zdroji na sociálních sítích a inspirujte se úspěšnými příklady jejich využití v personalistice u nás i v zahraničí prostřednictvím našeho semináře.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře

Sociální média nabízejí jedinečnou příležitost najít skutečně schopné profesionály. Na Facebooku jsou v současné době téměř 4 miliony Čechů, na čistě pracovně zaměřené síti LinkedIn je jich téměř 250 tisíc a tato čísla každým dnem rostou. Otázkou zůstává, jak vytipovat vhodného kandidáta mezi obrovským množstvím profilů?

Seznámíme vás se současnými trendy v sebeprezentaci žadatelů o práci. Poradíme vám, kde konkrétně na sociálních sítích hledat, jak postupovat a jak potenciální zaměstnance oslovit. Sociální média také umožňují prezentovat společnost jako dobrého zaměstnavatele. I tyto aspekty mohou být důležité pro spokojenost současných či budoucích pracovníků.

Na semináři Využití online nástrojů v personalistické praxi vám představíme online nástroje, jejichž využitím je možné těchto cílů dosáhnout. Pro inspiraci zmíníme také několik případových studií ze zahraničí, kde je využívání sociálních sítí v personalistice již téměř samozřejmostí.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář Využití online nástrojů v personalistické praxi je určen pracovníkům z veřejného i soukromého sektoru, majitelům menších firem, personalistům a HR specialistům ze středních a velkých společností a organizací.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9,00 – 15,30 hod.)

1. Proč využívat HR na sociálních sítích?
    • Důvody k využívání HR v prostředí sociálních sítí
    • Motivace kandidátů i stávajících zaměstnanců
2. Využití HR na sociálních sítích v praxi
    • Jak může vypadat HR na sociálních sítích – od náboru nových zaměstnanců až po udržení dobrých vztahů se stávajícími – Facebook, LinkedIn a ostatní
    • Příklady z české a zahraniční praxe
3. Sociální sítě z pohledu žadatele o práci – smrt klasického životopisu
    • Trendy v žádostech o práci – jejich klady a zápory
    • Soutěže o vysněné stáže či pozice
4. Závěrečná diskuze nad vašimi otázkami a problémy z praxe

Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.

Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital. Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.

Také doporučujeme