Cíl semináře
Cílem semináře Změny v home office po novele zákoníku práce 2017 je seznámit vás s hlavními rizikovými oblastmi práce z domova a upozornit vás na základní úskalí. Zaměříme se na novinky, které do home office vnese novela zákoníku práce 2017, jako je povinnost zaměstnavatele hradit náklady, zajištění kontaktu s ostatními zaměstnanci, zajistit technické a programové vybavení a další. A jak nově rozvrhovat pracovní dobu či kdy vzniká zaměstnanci právo na náhradu mzdy?
Klikněte zde pro detailní program semináře.
Komu je seminář určen
Seminář Změny v home office po novele zákoníku práce 2017 je určen především vrcholovým manažerům, personalistům, specialistům v oblasti práce a mezd, podnikovým právníkům a manažerům lidských zdrojů jak ze soukromého, tak z veřejného sektoru.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v tištěné i elektronické podobě, občerstvení v průběhu semináře a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.