
Akreditované školení na míru: Jak zvládnout krizovou komunikaci s problémovými pedagogy, rodiči a žáky?
Jak najít shodu i v těch nejobtížnějších situacích
Také stále dokola řešíte problémové chování žáka či učitele? Zažili jste situaci, kdy se rodič ve škole choval nepříjemně a vy jste nevěděli co udělat? Náš praktický výcvik vám poradí, jak řešit krizové situace ve škole s chladnou hlavou.
Školení má akreditaci MŠMT: MSMT- 34802/2022-2-124.
Školení lze hradit prostřednictvím šablon OP JAK.
Obsah školení lze přizpůsobit potřebám objednatele. Po celou dobu trvání školení bude prostor pro vaše dotazy, výměnu zkušeností a diskusi.
Školení má akreditaci MŠMT: Č.j.: MSMT- 34802/2022-2-124.
Orientační obsah školení na míru:
- Nastavení pravidel a podmínek pro úspěšnou komunikaci a spolupráci
Co funguje a co se vyplácí a co naopak generuje problémy a nedorozumění - Komplikované postavení učitele – jakých zásad se držet?
Klientský přístup, který je rodiči stále více vyžadován – jak jej pro školu optimálně nastavit a aktivně řídit? - Nastavení komunikačních pravidel v rámci učitelského sboru
Vzájemný respekt, komunikační pravidla a meze - Postup pedagoga při slovním napadání ze strany žáka
Jak reagovat v rámci třídního kolektivu, jak s žákem dále pracovat - Role a úkoly školy, zřizovatele i rodičů – na čem trvat a nepolevovat?
Jak vymezit kompetence a jak určit optimální nastavení - Typologie rodičů – jak vytipovat postupy komunikace?
Odlišnosti v jejich přístupu, požadavcích a očekáváních. Odlišnosti ve formách komunikace ze strany školy - Konfliktní situace a konfliktní rodiče – jak se bránit?
Předcházení problémům i ochranné systémy školy - Sebezkušenostní cvičení – kdo je připraven, není překvapen!
Modelová situace – nácvik řešení - Agrese a agresivita
Emoce, které jsou silnější než my. Jsou vůbec normální? - Neverbální komunikace
Co vlastně hraje skutečnou roli v rozhovoru? Mohu to ovlivnit? - Emoce versus rozum
Proč nefunguje zachovat klid, když jsem v panice?