Logo AIVD
Seminář

Školení: Profesionální asistentka

Povyšte pozici asistentky na pravou ruku šéfa a poklad firmy!

Termín: 30. 5. 2018
Místo konání: Hotel Troja

Recepční, office manažerky či asistentky jsou často prvními osobami, s nimiž se setkávají vaši klienti a zákazníci. Jejich profesionální vystupování, efektivní řešení úloh a proaktivní přístup usnadní práci nejednomu oddělení a také celému managementu. Chcete, aby vaší pravou rukou byla spolehlivá profesionálka? Nebo aby office manažerka byla nenahraditelnou pomocí pro kolegy? Vsaďte na náš seminář…

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl školení

Cílem semináře je zvýšení profesionálního vystupování recepčních, asistentek, jakož i office manažerek, které zprostředkovávají první kontakt se zákazníky a klienty firmy. Musí být proto vysoce profesionální a vystupovat reprezentativně. Na semináři se zaměříme na zvýšení efektivity komunikace (osobní, telefonické i emailové) a samotnou práci asistentek / asistentů.

V rámci semináře vás naučíme, jak zvládat problematického či agresivního zákazníka / kolegu a jak lépe předvídat případné konflikty. Na názorných příkladech z praxe vám ukážeme, jak efektivně řešit problematické situace.

Společně se zkušenou lektorkou si rozšíříte poznatky z oblasti business etikety. A abyste se mohli dále rozvíjet, naučíme Vás, jak lépe poznat svůj potenciál a také to, jak ho správně využít. 

Komu je seminář určen

Seminář Profesionální asistentka je určen především asistentkám, office manažerkám a recepčním, jak z veřejné, tak soukromé sféry. Rovněž je určen manažerům a vedoucím pracovníkům, kteří zaměstnávají asistentky / asistenty.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. 

PROGRAM CELODENNÍHO PRAKTICKÉHO ŠKOLENÍ (9,00-15,30 hod.)

1) Komunikační dovednosti – neverbální i verbální komunikace:

 ·        Odstranění bariér v komunikaci

·         Která slova podporují komunikaci a naopak

·         Aktivní poslech: nástroj efektivní komunikace

·         Řeč těla – co dokážu přečíst z chování druhých a co signalizovat vlastním tělem

·         Jak barvy ovlivňují naše chování? Jak se obléci, abych podpořila cíl své komunikace

2) Telefonická komunikace

·         Zásady profesionální telefonické komunikace

·         Jak se správně představit?

·         Práce s hlasem

·         Nejčastější chyby v telefonické komunikaci

·         Zvládnuti agresivního či problémového volajícího

3) Etiketa

·         Zkratky na pozvánkách – co znamenají

·         Jak se vhodně obléknout, abych působila profesionálně

·         Podávání rukou

Celý den prostor pro vaše dotazy, výměnu zkušeností a diskusi

Mgr. Martina Chmelová

Lektorka, metodička vzdělávacích programů, koučka, poradkyně, terapeutka ve společnosti Alfa Human Service. Martina Chmelová také externě spolupracuje s časopisy Integrace a inkluze ve školní praxi a Poradce ředitelky MŠ.

Hotel Troja

Seminář se koná v Hotelu Troja****Místo konání je bezbariérově přístupné.

Kudy?

a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy, Hotel Troja

b) metrem

    • trasa C Kobylisy - lze pak dojít pěšky nebo 1 zastávka tramvají č. 1, 17 či 24 - zastávka Ke Stírce

c) tramvají č. 3, 1, 17 či 24- zastávka Ke Stírce

d) autobusem č. 102 - zastávka Kobyliské náměstí

Parkování

Doporučujeme k cestě do hotelu využít MHD, neboť parkování je v této oblasti možné pouze v ulicích, a to prostřednictvím parkovacích automatů.

Hotel nabízí placená parkovací místa v garáži za 390 Kč/den. Pozor, počet parkovacích míst v garáži je omezen!

Mapa

Také doporučujeme