Logo AIVD
Seminář

Školení: Vyždímejte z Facebook a Instagram reklamy maximum

Tipy, hacky a postupy

Termín: 30. 5. 2017
Lektor: Michal Fiala

Školení: Vyždímejte z Facebook a Instagram reklamy maximum

Zkoušeli jste reklamu na Facebooku a Instagramu, ale stála vás pouze peníze a nepřinesla žádné nové zákazníky? Chcete na tzv. Facegram reklamě vydělávat, ale nechcete zbytečně utrácet za externí agentury? Cítíte v inzerci potenciál, ale nevíte jak ho využít? Pokud jste si alespoň na jednu otázku odpověděli kladně, tak jste ideálním účastníkem tohoto kurzu. Naučte se používat nejmocnější nástroje, které hýbou světem Facegram reklamy v roce 2017!

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře

Zapomeňte na obecné rady a povídání o Facegram reklamě. Na tomto školení se naučíte:

1. Vytvořit USP (unique selling proposition) svého produktu nebo služby.

2. Naučíte se postup, díky kterému budete tvořit úspěšné inzeráty.

3. Získáte návod na vytvoření správné struktury kampaně.

4. Naučíte se najít na Facebooku, respektive Instagramu své zákazníky (B2C i B2B segment) a zacílit na ně reklamu.

5. Ukážeme vám, jak používat nejnovější reklamní formáty (video, prezentaci, canvas, lead ads).

6. Dozvíte se, jak Facebook a Instagram optimalizuje reklamu a jak toho využít pro svůj prospěch.

7. Zjistíte, kdy je vhodné použít pro reklamu Facebook a kdy Instagram.

8. Dostanete odpovědi na vaše konkrétní problémy a potřeby.

 

Prohlédněte si detailní program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář Vyždímejte z Facebook a Instagram reklamy maximum – tipy, hacky a postupy je určen každému, kdo již přišel s Facegram reklamou do styku (ať už přímo, nebo přes agenturu) a nebyl s výsledky spokojen. Účastník se naučí konkrétní postupy optimalizace a nastavení Facegram reklamy, které přivedly klientům milióny.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9,00-15,30 hod.)

1. MODUL 1: Proč využívat Facegram Ads

a. Výhody oproti ostatním kanálům

b. Kdy použít Instagram a kdy Facebook – co mají společného

c. Business manager – základní nastavení

d. Facebook pixel – měření konverzí

e. Facebook reporty – základní metriky

2. MODUL 2: Tvorba reklamního inzerátu

a. Základní princip komunikace, důležitost emocí

b. Teorie zlatého kruhu (Proč – Jak – Co)

c. Jak vytvořit inzerát, který zaujme a dosáhne dobrých výsledků

d. Reklamní formáty na Facebooku – video, canvas, prezentace

3. MODUL 3: Jak najít na Facebooku své zákazníky

a. Persony

b. AIDA model

c. Možnosti cílení – demografie, zájmy a jejich průniky

d. Custom audiences – zákaznická databáze, CRM, emaily

e. Website custom audiences – pracujeme s návštěvností webu

f. Interakce se stránkou

g. Struktura kampaně – cílení

4. MODUL 4: Nastavení Facebook kampaně

a. Modely Aukce /Dosah a četnost

b. Marketingové cíle

c. Umístění reklamy

5. MODUL 5: Optimalizace a A/B testování

a. Facebook split testing / Ad set testing / Ad testing

b. Platební modely

c. Optimalizační metody Facebooku

d. Jak funguje optimalizační algoritmus

6. MODUL 6: Vaše problémy, potřeby a náměty

a. Prostor pro vaše dotazy

b. Konkrétní rady pro vaše podnikání

c. Společný brainstorming nad vašimi projekty a nápady

Timing: Po každém modulu (1 modul trvá 45 minut) bude následovat prostor pro dotazy.

Michal Fiala

Svým klientům pomáhá těžit z Facebook a Instagram reklamy maximum. Měsíčně spravuje účty s celkovým budgetem v jednotkách set tisíců korun, což mu dává dostatečný prostor zkoušet nové praktiky a postupy, které posléze učí na školeních. Krom reklam v ČR má zkušenosti s nastavováním kampaní v GB, RU a US. Kariéru v agentuře před několika lety úspěšně vyměnil za volnou nohu. Letos se chystá odstartovat novou kariéru digitálního nomáda, kterou započne koncem roku na Bali.

Také doporučujeme