Cíl semináře:
Marketingový plán je „terminus technicus“, který používá drtivá většina soukromých společností. Mnoho z nich si pod tímto termínem představuje různé věci. To ovšem není správné. Marketingový plán, stejně jako finanční nebo byznys plán, má své přesné zákonitosti a objektivně danou stavbu, co má a nemá obsahovat.
Na našem semináři se naučíte, jak připravit vstupní data pro marketingový plán a jak takový plán napsat posloupně ve všech jeho nezbytných částech. Naučíte se objektivně analyzovat současný stav Vaší činnosti, Vaši konkurenci a další vnější faktory. Budete umět správně stanovovat firemní cíle a strategie pro jejich dosažení, připravovat a řídit konkrétní marketingové aktivity a definovat pro ně potřebné finanční a jiné zdroje. Porozumíte způsobům vyhodnocování úspěšnosti marketingových aktivit.
Pochopíte, že marketingový plán je součástí strategického (byznys) plánu celé Vaší organizace a že v něm hraje klíčovou roli.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen:
Seminář Stavba marketingového plánu je určen marketingovým a obchodním manažerům, členům vrcholového vedení firem. Svou univerzálností je vhodný jak pro velké společnosti, tak i pro malé a střední podnikatele. Zveme i zástupce veřejného a neziskového sektoru, protože marketingové aktivity se v určitém rozsahu dotýkají i jejich činnosti.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.