Logo AIVD
Seminář

Seminář: Stavba marketingového plánu 2018

Dobrý marketingový plán jako základ úspěchu vaší firmy

Termín: 20. 10. 2017
Místo konání: Nakladatelství FORUM (6. patro), Praha 8

Marketingový plán hraje důležitou roli v komplexní soustavě plánů jakékoliv organizace. Velmi často bývá „odbýván“ pouhým přehledem činností, což vede k neefektivnímu řízení marketingových aktivit a následně k nedostatečné výkonnosti organizace. Stejně jako další plány má marketingový plán svoji strukturu, která má jasně dané zákonitosti a jednotlivé části. Díky dobře postavenému marketingovému plánu bude vaše firma prosperovat a dosahovat stanovených cílů!

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

Cílem semináře Stavba marketingového plánu 2018 je získání praktického přehledu o sestavení marketingového plánu a jeho jednotlivých částí na praktických příkladech a případových studiích. Účastníci semináře vnímají důležitost strategického (dlouhodobého) přístupu k marketingovým aktivitám postavených na kvantitativních datech. Dále jsou schopni využívat tato data k analýze marketingového prostředí a stanovení těch správných cílů a strategií k jejich dosažení.

Nedílnou součástí plánovaní všech aktivit je znalost zákazníků a jejich segmentace, která ovlivňuje zaměření jednotlivých složek marketingového mixu. Účastník také získá stručný přehled o finanční stránce marketingového plánování a kontrolních mechanismech.

Prohlédněte si podrobný program

Komu je seminář určen:

Seminář Stavba marketingového plánu 2018 je určen zaměstnancům marketingových a obchodních oddělení, stejně tak manažerům, kteří chtějí efektivně plánovat a řídit své marketingové aktivity. Svojí univerzálností je seminář vhodný nejen pro velké společnosti, ale také pro malé a střední podnikatele, stejně tak pro zástupce veřejného a neziskového sektoru.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. 

Program celodenního semináře (9,00-15,30 hod)

  • Strategický marketing a jeho význam.
  • Vize, mise, hodnoty a strategické cíle.
  • Struktura marketingového plánu.
  • Strategická analýza.
  • Analýzy marketingového prostředí a její metody.
  • SWOT analýza jako komplexní výstup všech analýz.
  • Stanovení cílů a strategií.
  • Segmentace zákazníků.
  • Plánování marketingového mixu a akční plány.
  • Rozpočet a finance.
  • Kontrola plnění plánovaných aktivit.

Ing. Štěpán Chalupa

Štěpán Chalupa je odborným asistentem katedry marketingu VŠH. Jeho výklad se zaměřuje na elektronické podnikání, hotelový marketing, informační a komunikační technologie a také revenue management. Na základě praktických zkušeností v oblasti hotelového marketingu, distribuce a cenotvorby je jeho výklad stavěn prakticky bez zbytečných teoretických definic.

Nakladatelství FORUM (6. patro), Praha 8

Zasedací místnost v 6. patře Nakladatelství FORUM. Nakladatelství FORUM sídlí v budově SBD Praha. Místo konání je bezbariérově přístupné.

Kudy?

a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy

b) metrem

    • trasa C Kobylisy - lze dojít pěšky nebo 1 zastávka tram č. 10 - zastávka Střelničná

c) tramvají č. 3, 1, 17 či 24- zastávka Kobylisy

d) autobusem č. 177, 152 - zastávka Kobylisy

Parkování

Doporučujeme k cestě do Nakladatelství využít MHD!

Zaparkovat zde lze v přilehlých ulicích, kde jsou parkovací automaty.

Mapa

Také doporučujeme