Cíl semináře:
Cílem semináře Stavba marketingového plánu 2018 je získání praktického přehledu o sestavení marketingového plánu a jeho jednotlivých částí na praktických příkladech a případových studiích. Účastníci semináře vnímají důležitost strategického (dlouhodobého) přístupu k marketingovým aktivitám postavených na kvantitativních datech. Dále jsou schopni využívat tato data k analýze marketingového prostředí a stanovení těch správných cílů a strategií k jejich dosažení.
Nedílnou součástí plánovaní všech aktivit je znalost zákazníků a jejich segmentace, která ovlivňuje zaměření jednotlivých složek marketingového mixu. Účastník také získá stručný přehled o finanční stránce marketingového plánování a kontrolních mechanismech.
Prohlédněte si podrobný program.
Komu je seminář určen:
Seminář Stavba marketingového plánu 2018 je určen zaměstnancům marketingových a obchodních oddělení, stejně tak manažerům, kteří chtějí efektivně plánovat a řídit své marketingové aktivity. Svojí univerzálností je seminář vhodný nejen pro velké společnosti, ale také pro malé a střední podnikatele, stejně tak pro zástupce veřejného a neziskového sektoru.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.