Logo AIVD
Seminář

Seminář: Stavba marketingového plánu 2018

Dobrý marketingový plán jako základ úspěchu vaší firmy

Termín: 20. 10. 2017
Místo konání: Nakladatelství FORUM (6. patro), Praha 8

Marketingový plán hraje důležitou roli v komplexní soustavě plánů jakékoliv organizace. Velmi často bývá „odbýván“ pouhým přehledem činností, což vede k neefektivnímu řízení marketingových aktivit a následně k nedostatečné výkonnosti organizace. Stejně jako další plány má marketingový plán svoji strukturu, která má jasně dané zákonitosti a jednotlivé části. Díky dobře postavenému marketingovému plánu bude vaše firma prosperovat a dosahovat stanovených cílů!

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl semináře:

    Cílem semináře Stavba marketingového plánu 2018 je získání praktického přehledu o sestavení marketingového plánu a jeho jednotlivých částí na praktických příkladech a případových studiích. Účastníci semináře vnímají důležitost strategického (dlouhodobého) přístupu k marketingovým aktivitám postavených na kvantitativních datech. Dále jsou schopni využívat tato data k analýze marketingového prostředí a stanovení těch správných cílů a strategií k jejich dosažení.

    Nedílnou součástí plánovaní všech aktivit je znalost zákazníků a jejich segmentace, která ovlivňuje zaměření jednotlivých složek marketingového mixu. Účastník také získá stručný přehled o finanční stránce marketingového plánování a kontrolních mechanismech.

    Prohlédněte si podrobný program

    Komu je seminář určen:

    Seminář Stavba marketingového plánu 2018 je určen zaměstnancům marketingových a obchodních oddělení, stejně tak manažerům, kteří chtějí efektivně plánovat a řídit své marketingové aktivity. Svojí univerzálností je seminář vhodný nejen pro velké společnosti, ale také pro malé a střední podnikatele, stejně tak pro zástupce veřejného a neziskového sektoru.

    Další informace:

    Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. 

    Program celodenního semináře (9,00-15,30 hod)

    • Strategický marketing a jeho význam.
    • Vize, mise, hodnoty a strategické cíle.
    • Struktura marketingového plánu.
    • Strategická analýza.
    • Analýzy marketingového prostředí a její metody.
    • SWOT analýza jako komplexní výstup všech analýz.
    • Stanovení cílů a strategií.
    • Segmentace zákazníků.
    • Plánování marketingového mixu a akční plány.
    • Rozpočet a finance.
    • Kontrola plnění plánovaných aktivit.

    Ing. Štěpán Chalupa

    Štěpán Chalupa je odborným asistentem katedry marketingu VŠH. Jeho výklad se zaměřuje na elektronické podnikání, hotelový marketing, informační a komunikační technologie a také revenue management. Na základě praktických zkušeností v oblasti hotelového marketingu, distribuce a cenotvorby je jeho výklad stavěn prakticky bez zbytečných teoretických definic.

    Nakladatelství FORUM (6. patro), Praha 8

    Zasedací místnost v 6. patře Nakladatelství FORUM. Nakladatelství FORUM sídlí v budově SBD Praha. Místo konání je bezbariérově přístupné.

    Kudy?

    a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy

    b) metrem

      • trasa C Kobylisy - lze dojít pěšky nebo 1 zastávka tram č. 10 - zastávka Střelničná

    c) tramvají č. 3, 1, 17 či 24- zastávka Kobylisy

    d) autobusem č. 177, 152 - zastávka Kobylisy

    Parkování

    Doporučujeme k cestě do Nakladatelství využít MHD!

    Zaparkovat zde lze v přilehlých ulicích, kde jsou parkovací automaty.

    Mapa

    Také doporučujeme