Logo AIVD
Seminář

Seminár: Stavba marketingového plánu (7)

Pripravte s novými podnetmi oveľa efektívnejší marketingový plán pre Vašu spoločnosť na rok 2011!

Termín: 28. 9. 2010

Seminár: Stavba marketingového plánu (7)

Príprava marketingového plánu je kľúčovou súčasťou celkového biznis plánu každej spoločnosti. Správny marketingový plán je univerzálnym nástrojom, ktorý sa skladá z pevne stanovených analytických a projektových elementov. Kto tieto elementy ovláda, je schopný pripraviť marketingový plán pre akokoľvek veľkú a akokoľvek zameranú spoločnosť. Pozývame Vás na seminár, kde sa s týmto veľmi účinným nástrojom naučíte pracovať.

190 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cieľ seminára:

Základom úspechu firmy je schopnosť definovať svoje konkurenčné výhody na trhu, odhaľovať a rýchlo využívať nové príležitosti, ktoré trh ponúka, a prispôsobovať svoju stratégiu a firemný potenciál tomu, aby sa neustále zvyšovala masa aj miera zisku. Na to slúži dobre zostavený marketingový plán!

Marketingový plán je nástroj, ktorého prvoradým cieľom je vylepšiť výsledky firmy, a to prostredníctvom realizácie efektívnych marketingových aktivít. Na seminári sa naučíte analyzovať súčasný stav Vašej činnosti, Vašu konkurenciu a ďalšie vonkajšie faktory. Naučíte sa správne stanovovať firemné ciele a stratégie na ich dosiahnutie, pripravovať a riadiť konkrétne marketingové aktivity a definovať pre ne potrebné finančné a iné zdroje. Porozumiete spôsobom vyhodnocovania úspešnosti marketingových aktivít. Pochopíte, že marketingový plán je súčasťou strategického plánu celej Vašej organizácie a že v ňom hrá kľúčovú rolu.

Kliknite tu pre detailný Program seminára.

Komu je seminár určený:

Seminár Stavba marketingového plánu je určený marketingovým a obchodným manažérom, členom vrcholového vedenia firiem. Svojou univerzálnosťou je vhodný tak pre veľké spoločnosti, ako aj pre malých a stredných podnikateľov. Pozývame aj zástupcov verejného sektora, pretože marketingové aktivity sa v určitom rozsahu citeľne dotýkajú aj ich činnosti.

Ďalšie informácie

Seminár vedie významný pedagóg pražskej Vysokej školy ekonomickej a autor študijných programov MBA na tému marketing. Prednáška je v češtine.

Účastník kurzu nadobudne CERTIFIKÁT o absolvovaní kurzu. V cene seminára sú zahrnuté pracovné materiály, 2x občerstvenie a teplý obed. Obchodné podmienky sú k vašej dispozícii tu

Program celodenného seminára (9,00-15,30 hod)

 

Témy praktického celodenného seminára, ktorý bude obsahovať aj praktické cvičenia – napr. riešenie prípadovej štúdie, schému návrhu pre vlastný plán:

 

Situačná analýza:

  • Vývoj trhu
  • Potreby a požiadavky zákazníkov,  identifikácia konkurentov, ich cieľov, stratégie a správania

SWOT analýza:

  • Identifikácia vnútorných silných a slabých stránok spoločnosti, vonkajších príležitostí a hrozieb
  • Zhodnotenie vlastnej konkurenčnej sily, definícia kritických problémov

Stanovenie cieľov:

  • Hierarchia cieľov
  • Merateľná forma, kompatibilita
  • Realistické stanovenie a stimulujúce zameranie

Marketingová stratégia:

  • Penetrácia a rozširovanie trhu
  • Vývoj a diferenciácia produktu
  • Diverzifikácia

Marketingový mix:

  • Produkt (kvalita, vlastnosti, značka, obal, dizajn)
  • Cena (cenotvorba, zľavy, platobné podmienky)
  • Distribúcia (distribučné cesty, medzičlánky, fyzická distribúcia)
  • Komunikácia (reklama, podpora predaja, PR, osobný predaj, direct marketing, mediálny plán)

Marketingový program:

  • Úlohy
  • Organizačné zaistenie
  • Zodpovednosť za realizáciu
  • Časový harmonogram aktivít
  • Rozpočet nákladov na krytie jednotlivých akcií

Kontrola:

  • Analýza predaja
  • Analýza trhového podielu
  • Analýza marketingových nákladov
  • Kontrola marketingovej stratégie – marketingový audit

Ing. Jaroslav Halík, MBA, Ph.D.

Jaroslav Halík je zkušeným dlouholetým lektorem a konzultantem v oblasti marketingového řízení a strategie exportně-importních obchodních operací. Přednáší na universitách doma i v zahraničí (VŠE Praha, VŠFS Praha, RIT New York, Brunel University London, University of New York Prague, CMC Graduate School of Business Čelákovice, Anglo-American College Prague). Je také autorem řady odborných publikací. Působil ve funkci marketingového manažera a obchodního ředitele v nadnárodních společnostech.