Logo AIVD
Seminář

Seminář: Stavba marketingového plánu (9)

Marketingový plán není nějaká všehochuť nápadů, marketingový plán má jasná pravidla a stavbu

Termín: 13. 9. 2011

Seminář: Stavba marketingového plánu (9)

Je tu podzim a s ním období plánování ve všech firmách. Chce po Vás vedení marketingový plán? Přijďte si srovnat a doplnit své vlastní znalosti o tom, co by nemělo chybět v žádném dobrém marketingovém plánu na další období. Načerpejte nové podněty a připravte robustní marketingový plán, který Vaši společnost bezpečně provede rokem 2012!

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

Marketingový plán je „terminus technicus“, který používá drtivá většina soukromých společností. Mnoho z nich si pod tímto termínem představuje různé věci. To ovšem není správné. Marketingový plán, stejně jako finanční nebo byznys plán, má své přesné zákonitosti a objektivně danou stavbu, co má a nemá obsahovat.

Na našem semináři se naučíte, jak připravit vstupní data pro marketingový plán a jak takový plán napsat posloupně ve všech jeho nezbytných částech. Naučíte se objektivně analyzovat současný stav Vaší činnosti, Vaši konkurenci a další vnější faktory. Budete umět správně stanovovat firemní cíle a strategie pro jejich dosažení, připravovat a řídit konkrétní marketingové aktivity a definovat pro ně potřebné finanční a jiné zdroje. Porozumíte způsobům vyhodnocování úspěšnosti marketingových aktivit.

Pochopíte, že marketingový plán je součástí strategického (byznys) plánu celé Vaší organizace a že v něm hraje klíčovou roli.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen:

Seminář Stavba marketingového plánu je určen marketingovým a obchodním manažerům, členům vrcholového vedení firem. Svou univerzálností je vhodný jak pro velké společnosti, tak i pro malé a střední podnikatele. Zveme i zástupce veřejného a neziskového sektoru, protože marketingové aktivity se v určitém rozsahu dotýkají i jejich činnosti.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde

Program celodenního semináře (9:00-15:30)

 

Seminář bude obsahovat i praktická cvičení – např. řešení případové studie, schéma návrhu pro vlastní plán


Situační analýza:

  • Vývoj trhu, potřeby a požadavky zákazníků
  • Identifikace konkurentů, jejich cílů, strategie a chování

 

SWOT analýza:

  • Identifikace vnitřních silných a slabých stránek společnosti, vnějších příležitostí a hrozeb
  • Zhodnocení vlastní konkurenční síly, definice kritických problémů

 

Stanovení cílů:

  • Hierarchie cílů, měřitelná forma, kompatibilita
  • Realistické stanovení a stimulující zaměření

 

Marketingová strategie:

  • Penetrace a rozšiřování trhu
  • Vývoj a diferenciace produktu
  • Diversifikace

 

Marketingový mix:

  • Produkt (kvalita, vlastnosti, značka, obal, design)
  • Cena (cenotvorba, slevy, platební podmínky)
  • Distribuce (distribuční cesty, mezičlánky, fyzická distribuce)
  • Komunikace (reklama, podpora prodeje, PR, osobní prodej, direct marketing, mediální plán)

 

Marketingový program:

  • Úkoly, organizační zajištění, odpovědnost za realizaci
  • Čaový harmonogram aktivit
  • Rozpočet nákladů na krytí jednotlivých akcí

 

Kontrola:

  • Analýza prodeje, analýza tržního podílu
  • Analýza marketingových nákladů
  • Kontrola marketingové strategie – marketingový audit

Ing. Jaroslav Halík, MBA, Ph.D.

Jaroslav Halík je zkušeným dlouholetým lektorem a konzultantem v oblasti marketingového řízení a strategie exportně-importních obchodních operací. Přednáší na universitách doma i v zahraničí (VŠE Praha, VŠFS Praha, RIT New York, Brunel University London, University of New York Prague, CMC Graduate School of Business Čelákovice, Anglo-American College Prague). Je také autorem řady odborných publikací. Působil ve funkci marketingového manažera a obchodního ředitele v nadnárodních společnostech.