Cíl semináře:
Total Quality Management (TQM) je manažerská filozofie, jejímž cílem je řídit všechny složky společnosti hospodárně a efektivně tak, aby dodávaly zboží a služby v kvalitě uspokojující zákazníka ve správném čase a za správnou cenu, a přispívaly tak k dosažení účelu podnikání. Na systému TQM se nezbytně podílejí všechny osoby ve všech odděleních, na všech úrovních podnikové hierarchie a to na principu každodennosti.
Na semináři si osvojíte způsoby jak uspokojovat potřeby a očekávání zákazníků, jak posuzovat náklady na dosažení kvality, jak dělat vše správně hned napoprvé. Tedy jak spíše kvalitu projektovat, než kontrolovat, a v neposlední řadě, jak dosahovat trvalého zlepšování při řízení firemních procesů.
Komu je seminář určen:
Vedoucím manažerům, členům vrcholového vedení firem a statutárním zástupcům, analytikům a technikům. Svou univerzálností je vhodný jak pro velké společnosti, tak i pro malé a střední podnikatele. Některé z konceptů kvality lze využít i ve veřejné sféře a neziskovém sektoru.
Podmínky účasti:
Účastnický poplatek je nutné uhradit před konáním semináře. Účastník může zrušit účast nejpozději 7 dnů před zahájením semináře, storno poplatek činí 50 % z ceny účastnického poplatku. Při pozdějším odhlášení nebo neúčasti celá částka propadá, proto za sebe včas delegujte náhradního účastníka. Při nízkém počtu zájemců se seminář neuskuteční. V takovém případě bude účastnický poplatek navrácen v plné výši. Účastník odesláním přihlášky stvrzuje, že souhlasí s podmínkami účasti.