Logo AIVD
Seminář

Seminář: TOTAL QUALITY MANAGEMENT

Znalostí a zavedením systému TQM snížíte náklady ve vaší firmě a zvýšíte svoji konkurenceschopnost

Termín: 29. 1. 2009

Seminář: TOTAL QUALITY MANAGEMENT

V současném ekonomickém období je mimořádně důležité přemýšlet nad Kvalitou vašeho podnikání, zásadním faktorem konkurenceschopnosti. Víte, co Kvalita v podnikání znamená? Víte, kolik Kvalita stojí? A víte, jaká je cena, kterou vaše firma platí za Nekvalitu?

4 950 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

Total Quality Management (TQM) je manažerská filozofie, jejímž cílem je řídit všechny složky společnosti hospodárně a efektivně tak, aby dodávaly zboží a služby v kvalitě uspokojující zákazníka ve správném čase a za správnou cenu, a přispívaly tak k dosažení účelu podnikání. Na systému TQM se nezbytně podílejí všechny osoby ve všech odděleních, na všech úrovních podnikové hierarchie a to na principu každodennosti.

Na semináři si osvojíte způsoby jak uspokojovat potřeby a očekávání zákazníků, jak posuzovat náklady na dosažení kvality, jak dělat vše správně hned napoprvé. Tedy jak spíše kvalitu projektovat, než kontrolovat, a v neposlední řadě, jak dosahovat trvalého zlepšování při řízení firemních procesů.

Komu je seminář určen:

Vedoucím manažerům, členům vrcholového vedení firem a statutárním zástupcům, analytikům a technikům. Svou univerzálností je vhodný jak pro velké společnosti, tak i pro malé a střední podnikatele. Některé z konceptů kvality lze využít i ve veřejné sféře a neziskovém sektoru.

Podmínky účasti:

Účastnický poplatek je nutné uhradit před konáním semináře. Účastník může zrušit účast nejpozději 7 dnů před zahájením semináře, storno poplatek činí 50 % z ceny účastnického poplatku. Při pozdějším odhlášení nebo neúčasti celá částka propadá, proto za sebe včas delegujte náhradního účastníka. Při nízkém počtu zájemců se seminář neuskuteční. V takovém případě bude účastnický poplatek navrácen v plné výši. Účastník odesláním přihlášky stvrzuje, že souhlasí s podmínkami účasti.

Program semináře:

 

Úvod

  • Vývoj konceptu Kvality: od kontroly, přes regulaci až ke skutečnému řízení Kvality
  • Autoři teorie Kvality: Deming, Crosby, Taguchi, Möller a další
  • Základní principy Kvality – výrobek, služba, firma

 

Externí zákonné a normativní prostředí kvality

  • Vztah Kvality k ochraně spotřebitele: ČI, BEUC, Zákon č. 634 / 1992 Sb., CE, PECA, ČSN, CzechMade, BIO, KLASA, Deming Prize, Malcolm Baldbridge National Quality Award, EFQM Prize
  • Řízení Kvality z hlediska norem: ISO 9000, ISO 14000, OHSAS 18001

 

Interní zavedení principů TQM

  • Nástroje a metody řízení Kvality:
    • PDCA
    • vývojový diagram
    • Parettův diagram
    • diagram příčin a následků
    • bodový diagram
    • histogram
    • rozhodovací diagram
    • síťový diagram (PERT-CPM)
    • House of Quality
    • PokaYoke
    • benchmarking
  • Souvislost mezi Total Quality Management a Just-in-Time
  • Využití TQM v marketingu firmy

Ing. Jaroslav Halík, MBA, Ph.D.

Jaroslav Halík je zkušeným dlouholetým lektorem a konzultantem v oblasti marketingového řízení a strategie exportně-importních obchodních operací. Přednáší na universitách doma i v zahraničí (VŠE Praha, VŠFS Praha, RIT New York, Brunel University London, University of New York Prague, CMC Graduate School of Business Čelákovice, Anglo-American College Prague). Je také autorem řady odborných publikací. Působil ve funkci marketingového manažera a obchodního ředitele v nadnárodních společnostech.