Logo AIVD
Seminář

Účinná marketingová komunikace pro malé a střední firmy s minimálním rozpočtem

Techniky podlinkové komunikace aneb dobrý nápad může být víc než televizní reklama

Termín: 13. 4. 2015

Živnostníci a malé firmy nemají prostředky na nákup drahých reklamních formátů. Přesto mohou účinně komunikovat se svými zákazníky a získat je pro svoji značku. Chce to dobrý nápad, tvořivý přístup, nekonvenční myšlení a pracovitý tým. Na semináři se dozvíte o nepřeberných možnostech a technikách jak zákazníka zaujmout, přesvědčit a udržet, a to aniž byste utráceli horentní sumy za mediální kampaně. Budou vám představeny moderní nástroje tzv. podlinkové komunikace (BTL), které si přímo na semináři budete moci vyzkoušet na svých vlastních firmách.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře

Cílem semináře je vybavit účastníky množstvím dobrých nápadů a kreativních a komerčně úspěšných řešení z oblasti BTL marketingové komunikace se zákazníky. Pozornost je soustředěna především na živnostníky a malé firmy, které si nemohou dovolit nákup masových mediálních prostředků (televize, rozhlas, časopisy a billboardy). Seminář je velice interaktivní, protože každý vysvětlený komunikační nástroj je ihned aplikován na potřeby samotných účastníků. Ve vzájemné interakci s instruktorem a se sebou navzájem si účastníci vytvoří sadu vlastních kreativních nápadů, které budou moci bezprostředně aplikovat ve svém podnikání.  

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář je vhodný pro živnostníky a vlastníky, ředitele či vedoucí obchodu malých firem, kteří potřebují zviditelnit svoje podnikání, vytvořit si účinný systém komunikace se svými stávajícími, budoucími i minulými zákazníky a neutratit přitom velké sumy peněz.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde

Témata celodenního semináře (9.00–15.30):

 

Co je to integrovaná marketingová komunikace

–       Zákazníci versus „stakeholders“

–       Komunikační schémata a prostředky

–       Kreativní řešení a výběr komunikačních kanálů

–       Kampaň – cíl, strategie, rozpočet, implementace, kontrola

 

Nejčastější chyby v marketingové komunikaci živnostníků a malých firem

–       Neznalost zákonitostí chování svého trhu

–       Marketingová komunikace nevychází z firemních cílů

–       Specifikace cílových skupin je nedostatečná

–       Množství komunikačních sdělení způsobuje zmatek

 

Přehled a praktické aplikace nástrojů BTL komunikace

–       Spotřebitelská podpora prodeje

–       Obchodní podpora prodeje

–       Podpora prodeje obchodního personálu

–       Direct marketing

–       Public Relations

–       Sponzoring a event marketing

–       Guerilla marketing

–       Virální marketing

–       Buzz a WOM marketing

 

Využití nových technologií v komunikaci živnostníků a malých firem

–   Webové prezentace firem

–   Sociální sítě

–   Slevové portály

–   Mobilní marketing

Ing. Jaroslav Halík, MBA, Ph.D.

Jaroslav Halík je zkušeným dlouholetým lektorem a konzultantem v oblasti marketingového řízení a strategie exportně-importních obchodních operací. Přednáší na universitách doma i v zahraničí (VŠE Praha, VŠFS Praha, RIT New York, Brunel University London, University of New York Prague, CMC Graduate School of Business Čelákovice, Anglo-American College Prague). Je také autorem řady odborných publikací. Působil ve funkci marketingového manažera a obchodního ředitele v nadnárodních společnostech.