Cíl semináře:
Společnosti se zaměřují nejen na získávání nových zákazníků, ale stále více si uvědomují, že je snazší a finančně méně náročné si udržet zákazníka stávajícího.
Jak ale docílit toho, aby zákazník uskutečnil opakovaný nákup a jak jej lze motivovat k nákupu dalšího zboží a služeb? Jak z běžného zákazníka učinit zákazníka loajálního? Jak můžeme loajalitu zákazníků měřit? Lze zrealizovat účinný věrnostní program s vynaložením minimálních finančních prostředků?
Jakých chyb se můžeme dopustit při realizaci věrnostních programů? Řešíte dilema stejného přístupu ke všem zákazníkům bez ohledu na jejich hodnotu versus diferenciace a nevíte jaké řešení je to správné?
Všechny tyto otázky a celou řadu dalších vám pomůžeme zodpovědět.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen:
Seminář Věrnostní programy pro zákazníky je určen pracovníkům velkých a středně velkých společností, kteří se pohybují v oblasti zákaznického servisu, prodeje a marketingu a jejich úkolem jsou retenční a akviziční aktivity.
Další informace:
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.