Logo AIVD
Seminář

Seminář: Věrnostní programy pro zákazníky

Jak udržovat dlouhodobé vztahy se zákazníky

Termín: 24. 5. 2011

Seznamte se s možnostmi motivace zákazníků a s plánováním dlouhodobého rozvoje vztahů se zákazníky. Zjistíte podle jaké strategie volit věrnostní programy. Doporučíme Vám vhodný věrnostní program podle životního cyklu zákazníka. Dozvíte se, jaký vliv mají věrnostní programy na spokojenost zákazníků. Naučíte se měřit loajalitu zákazníků bez pomocí finančních ukazatelů. Podělíme se s Vámi o mnoho praktických zkušeností z prostředí velké nadnárodní společnosti.

4 950 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

Společnosti se zaměřují nejen na získávání nových zákazníků, ale stále více si uvědomují, že je snazší a finančně méně náročné si udržet zákazníka stávajícího.

Jak ale docílit toho, aby zákazník uskutečnil opakovaný nákup a jak jej lze motivovat k nákupu dalšího zboží a služeb? Jak z běžného zákazníka učinit zákazníka loajálního? Jak můžeme loajalitu zákazníků měřit? Lze zrealizovat účinný věrnostní program s vynaložením minimálních finančních prostředků?

Jakých chyb se můžeme dopustit při realizaci věrnostních programů? Řešíte dilema stejného přístupu ke všem zákazníkům bez ohledu na jejich hodnotu versus diferenciace a nevíte jaké řešení je to správné?

Všechny tyto otázky a celou řadu dalších vám pomůžeme zodpovědět.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen:

Seminář Věrnostní programy pro zákazníky je určen pracovníkům velkých a středně velkých společností, kteří se pohybují v oblasti zákaznického servisu, prodeje a marketingu a jejich úkolem jsou retenční a akviziční aktivity.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.  

Program celodenního semináře (9:00 – 15:30)

 

  1. Jak rozvíjet vztahy se zákazníky a jak zákazníky motivovat
  2. Věrnostní programy a jejich uplatnění v praxi
  3. Nejčastější chyby při realizaci věrnostních programů
  4. Loajální zákazník a jeho udržení
  5. Měření loajality a měření zákaznické zkušenosti
  6. Typické aktivity pro různé fáze životního cyklu zákazníka
  7. Řízení vztahů se zákazníky v návaznosti na hodnotu zákazníka