Logo AIVD
Webinář

Webinář: Využití on-line nástrojů ve firemním obchodě

Automatizace a usnadnění procesů v řízení firemního obchodu nejen pomocí Google Apps

Termín: 3. 10. 2014
Lektor: Ing. Ivan Kutil
Místo konání: Online – živý přenos

Webinář: Využití on-line nástrojů ve firemním obchodě

Ve světě stále se zostřujícího konkurenčního boje představuje efektivní využití moderních elektronických platforem a on-line nástrojů ve firemním obchodě často jednu z mála konkurenčních výhod. Webové služby a funkce mohou značně usnadnit, zefektivnit a zautomatizovat řadu procesů v řízení obchodního oddělení: od produktové prezentace přes proces zpracování objednávky až po CRM. Seznamte se s nimi na našem webináři, během kterého Vám lektor zodpoví i případné dotazy.
 
 

1 290 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl webináře

Tradiční nástroje pro řízení obchodního oddělení a vztahů se zákazníky na rytmus moderní doby nestačí. Navíc i mezi Vašimi potenciálními klienty dorůstá generace Y, pro niž je digitální prostředí přirozenějším místem pro obchod než analogový svět. Obchodník proto potřebuje mít všechna důležitá data o klientech i produktech neustále s sebou a sdílet je s partnery, plánovat schůzky s více obchodními partnery i spolupracovníky operativně v terénu,

Značnou část pracovní doby, potažmo finančních prostředků a nervů může ušetřit také zvládnutí správné rutiny a efektivních metod filtrování, prioritizace a organizace e-mailů v příchozí poště a skripty umožňující automatizaci procesu zpracování objednávky. Webinář účastníkům představí i platformy využitelné v competitive intelligence, zejména síť LinkedIn a některé vyhledávače, které firmě poskytnou nezanedbatelný náskok před konkurencí.

Představte si, že Váš zákazník zadá do webového formuláře poptávku a skript mu automaticky spočítá cenu dopravy na základě jeho polohy, zašle mu personifikované PDF, zadá kontaktní údaje do Vašeho adresáře a vytvoří Vašemu obchodníkovi novou schůzku ve volném termínu. To je jen jedno z možných využití často bezplatných on-line nástrojů, které Vám mohou značně usnadnit řízení firemního obchodu.

Program webináře zobrazíte kliknutím sem.

S obchodními pomínkami se můžete seznámit zde.

Komu je webinář určen

Webinář Využití on-line nástrojů ve firemním obchodě je určen privátnímu sektoru, zejména cílové osobě vedoucí obchodního oddělení, sekundárně cílovým osobám ředitel (zejména u malých firem do 20 zaměstnanců), vedoucí marketingu a personalista.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně webináře je nahrávka dostupná po dobu 3 měsíců, kterou můžete zhlédnout i opakovaně.

Program on-line webináře (10.00–11.30)

Webinář se skládá ze 45 minutové přednášky a 45 minutové diskuse nad vašimi dotazy. 1 den před konáním webináře od nás obdržíte emailovou poštou internetový odkaz s veškerými instrukcemi pro přihlášení do naší virtuální seminární místnosti. 

 

Z obsahu webináře:

  • Tvorba a distribuce zákaznických dotazníků pro získání zpětné vazby s minimálními náklady
  • Zpracování cenové nabídky v reálném čase v reakci na potřeby a možnosti klienta

  • Techniky zpracování příchozí pošty, které výrazně šetří pracovní čas

  • Využití on-line nástrojů usnadňujících organizaci schůzky nejen obchodního týmu

  • Seznámení se dalšími užitečnými online aplikacemi pro podporu prodeje

Ing. Ivan Kutil

Ivan patří k nejvýraznějším odborníkům na Google technologie v ČR. Sleduje trendy v oblasti webových technologií a zkoumá jejich možnosti či nejzajímavější praktické využití. Své znalosti využívá k přednáškám, školení, konzultacím nebo psaní článků. Spoluzaložil společnost Etnetera AppSatori, kde pomáhá firmám využívat Google služby pro potřeby jejich podnikání. V roce 2013 byl vybrán do prestižního programu Google Developer Expert, který zastřešuje sto nejlepších odborníků z celého světa. 

Online – živý přenos

Místo konání:

Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu e-mailem.