Logo AIVD
Vzdělávací kurz

Vzdělávací kurz: Brand manager

Jedině silná značka úspěšně prodává

Termín: 7. 3. 2016 - 14. 4. 2016
Lektor: Vít Baloušek

Apple, Coca-Cola, Toyota, Nike, Facebook… za úspěchem nejsilnějších mezinárodních značek na světovém trhu stojí především dlouhodobá systematická marketingová komunikace postavená na jedinečné marketingové a komunikační strategii. Posuňte své znalosti, marketingové schopnosti a dovednosti na zcela novou úroveň a získejte cenné zkušenosti z praxe. Ve spolupráci s vynikajícím odborníkem je speciálně pro vás připraven šestitýdenní intenzivní vzdělávací program.

19 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl praktického výcviku:

    Značka je to, co rozhoduje u zákazníka v okamžiku nákupu. Značka je to, co se vybaví  jako první, když se vysloví název firmy. Manažer značky musí mít do značné míry univerzální schopnosti: být vynikající stratég, analytik, projektový manažer, prodejce, počínat si kreativně a umět komunikovat na špičkové úrovni. Nesmí nikdy ustrnout, je nutné stále sledovat nové moderní trendy, snažit se být vždy alespoň o krok před ostatními a zajistit si konkurenční výhodu na trhu!

    Na kurzu si osvojíte způsoby a principy, jak vytvořit silnou značku, která uspěje v tvrdém konkurenčním boji na trhu. Ukážeme vám, jak dosáhnout spokojenosti zákazníka a analyzovat její příčiny. Zjistíte, jak přesně zasáhnout danou cílovou skupinu. Vysvětlíme si, podle jakých kritérií vybírat dodavatele reklamních služeb.

     

    Díky našemu intenzivnímu tréninku poznáte, jak zabránit neefektivním stereotypům v oblasti plánování medií. Budete schopni vytěžit maximum z rozpočtu na reklamu, přísně sledovat a kontrolovat náklady. Výsledkem bude kreativní marketing, který funguje i prodejně!

     

    + inspirativní vstupy tvůrců značek významných firem v rámci workshopů např. společnost

    INISOFT (jednička na našem trhu ve vývoji softwaru zejména pro odpady, ovzduší, obaly a životní prostředí)

     

    Každý navíc obdrží publikaci
    Margaret Mark, Carol Pearson: Hrdina nebo psanec. Jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů.

     

    Klikněte zde pro detailní Program vzdělávacího kurzu.

    Komu je vzdělávací program určen:

    Kurz Brand manager je určen především zástupcům firem všech velikostí, kteří mají na starosti marketing či komunikaci s veřejností, zejména pak marketingovým manažerům, brand managerům, obchodním manažerům, ředitelům a jednatelům a pracovníkům PR oddělení.

    Užitečný bude také zástupcům obcí, kteří chtějí podpořit podnikatelské aktivity a zatraktivnit tím svůj region.

    Další informace:

    Jako účastník vzdělávacího programu obdržíte OSVĚDČENÍ o jeho absolvování, které můžete využít ve svém CV v části o odborném vzdělávání. V ceně kurzu jsou výukové materiály k jednotlivým modulům (přístup k online i offline verzi obou webinářů) a vyhodnocení závěrečného testu. K získání osvědčení je třeba zodpovědět správně alespoň 70 % otázek. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.

    Kurz trvá 6 týdnů a obsahuje 3 celodenní workshopy + 2 webináře + samostudium publikace a závěrečný test.

    Modul č. 1: workshop Marketingová strategie a komunikace v rámci tvorby značky (7. 3. 2016; 9,0015,30 hod.)
    • Jak stanovit marketingové cíle
    • Marketingový mix – nejnovější světové trendy: 4P, 5P a 6P
    • Hodnota značky – jak ji vypočítat
    • Top 100 nejhodnotnějších značek na světě – čím se inspirovat
    • SWOT analýza z pohledu zaměstnance i z pohledu zákazníka
    • Typologie zákazníků a detailní popis cílové skupiny
    • Věrnost zákazníka a jak ji dosáhnout – měření spokojenosti zákazníků a práce s daty
    • CRM – co to přinese v praxi
    • Integrovaná marketingová komunikace značky – v jednotě je síla
    • Jak sjednotit marketingový mix
    • Nejčastější chyby v komunikaci značky
    • Role zaměstnance, který komunikuje se zákazníky

    Marketingová komunikace

    • Direct marketing
    • Reklamní tvorba
    • Mediální plánování a cílová skupina
    • Public relations – jak funguje
    • Special event
    • Sponsoring – jak ho zaměřit
    • HR marketing a značka zaměstnavatele
    • Lobbying
    • On-line marketing a digitální komunikace
    • Sociální sítě

    Zadání domácího úkolu

    PUBLIKACE

    Margaret Mark, Carol Pearson: Hrdina nebo psanec. Jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetype.

    Modul č. 2: webinář Identita značky = podmínka úspěchu (14. 3. 2016; 10,0011,30 hod.)
    • Jednotný vizuální styl není jen logo
    • Prvky corporate identity – co obsahuje grafický manuál
    • Tajemství image značky – identita a příběh
    • Co je to „jednotná komunikační linka”
    • Ukázky grafických manuálů
    • Jak dosáhnout unikátní komunikace, kterou se odliší značka od konkurence
    • Zpětná vazba k domácímu úkolu
    Modul č. 3: workshop Komunikační strategie z pohledu praxe (21. 3. 2016; 9,0015,30 hod.)
    • Jak stanovit komunikační cíle
    • Archetyp značky – co to je a jak s ním pracovat v praxi
    • Jak se hledá ideální pozice značky
    • Vize značky
    • Mise značky
    • Charakter značky – tón a styl komunikace
    • Podstata značky
    • Halo efekt – dobré jméno značky
    • Nákupní proces zákazníka
    • Analýza prodejního procesu v jednotlivých fázích
    • Ideální model prodejního procesu
    • Zaměření na ovlivňovatele – proč to má smysl
    • Proč je důležitý obsah: Content marketing a kdy ho uplatnit
    • Které fáze zpravidla firmy zanedbávají
    Modul č. 4: workshop Procesy = klíč k úspěchu (29. 3. 2016; 9,0015,30 hod.)
    • Proč se vyplatí zmapovat a vymezit role a kompetence
    • Lekce managementu a leadershipu – rozvoj týmu formou Akčního rozvojového plánu
    • Motivace týmu – nadšení pro tvorbu značky a spolutvorba/co-creation značky
    • Co to je tzv. klientský brief — odrazový můstek pro výsledný efekt kampaně zpracované reklamní agenturou
    • Proč si ujasnit do detailů zadání, dříve než realizujete reklamní kampaň – výhody písemného zadání ve formě briefu
    • „Čas jsou peníze” — jak hlídat dodržování termínů — návaznost na projektové řízení
    • Efektivní spolupráce s reklamní agenturou
    • Vyjednávání o ceně, agenturní provize, prezentace reklamních kampaní a jejich schvalování
    • Jak se vyznat v komunikačních agenturách
    • Kdy se vyplatí tvořit marketingovou komunikaci interně a kdy je vhodný outsourcing
    • Zadání domácího úkolu

     

    Modul č. 5: webinář Story telling a video marketing aneb příběh vítězí!
    (4. 4. 2016; 10,0011,30 hod.)
    • Content marketing a video marketing – role infografiky
    • Proč video marketing – řeč statistik a chování zákazníků
    • Role technologií – mobilní zařízení
    • Struktura příběhu
    • Story telling krok za krokem
    • YouTube – pravidla pro tvorbu kanálu
    • Facebook – jak lze sdílet video obsah
    • Virální video a jak se liší od TV spotu
    • Word of mouth a buzz efekt – video marketing na sociálních sítích
    • Zpětná vazba k domácímu úkolu

     

    Modul č. 6: závěrečný test (k vyplnění do 10 dnů od posledního webináře)

    Vít Baloušek

    Vít Baloušek, reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, se specializuje na originální vzdělávání v oblastech: kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, digitální komunikace a sociální sítě a také v oblasti automotive. Je rovněž lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter a kreativní ředitel v reklamní agentuře. Nyní jako lektor a trenér předává své zkušenosti z praxe formou worskhopu. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu s názvem „Žijte a myslete kreativně".

    Také doporučujeme