Logo AIVD
Vzdělávací kurz

Vzdělávací kurz: Brand manager

Jedině silná značka úspěšně prodává

Termín: 7. 3. 2016 - 14. 4. 2016
Lektor: Vít Baloušek

Apple, Coca-Cola, Toyota, Nike, Facebook… za úspěchem nejsilnějších mezinárodních značek na světovém trhu stojí především dlouhodobá systematická marketingová komunikace postavená na jedinečné marketingové a komunikační strategii. Posuňte své znalosti, marketingové schopnosti a dovednosti na zcela novou úroveň a získejte cenné zkušenosti z praxe. Ve spolupráci s vynikajícím odborníkem je speciálně pro vás připraven šestitýdenní intenzivní vzdělávací program.

19 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl praktického výcviku:

Značka je to, co rozhoduje u zákazníka v okamžiku nákupu. Značka je to, co se vybaví  jako první, když se vysloví název firmy. Manažer značky musí mít do značné míry univerzální schopnosti: být vynikající stratég, analytik, projektový manažer, prodejce, počínat si kreativně a umět komunikovat na špičkové úrovni. Nesmí nikdy ustrnout, je nutné stále sledovat nové moderní trendy, snažit se být vždy alespoň o krok před ostatními a zajistit si konkurenční výhodu na trhu!

Na kurzu si osvojíte způsoby a principy, jak vytvořit silnou značku, která uspěje v tvrdém konkurenčním boji na trhu. Ukážeme vám, jak dosáhnout spokojenosti zákazníka a analyzovat její příčiny. Zjistíte, jak přesně zasáhnout danou cílovou skupinu. Vysvětlíme si, podle jakých kritérií vybírat dodavatele reklamních služeb.

 

Díky našemu intenzivnímu tréninku poznáte, jak zabránit neefektivním stereotypům v oblasti plánování medií. Budete schopni vytěžit maximum z rozpočtu na reklamu, přísně sledovat a kontrolovat náklady. Výsledkem bude kreativní marketing, který funguje i prodejně!

 

+ inspirativní vstupy tvůrců značek významných firem v rámci workshopů např. společnost

INISOFT (jednička na našem trhu ve vývoji softwaru zejména pro odpady, ovzduší, obaly a životní prostředí)

 

Každý navíc obdrží publikaci
Margaret Mark, Carol Pearson: Hrdina nebo psanec. Jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů.

 

Klikněte zde pro detailní Program vzdělávacího kurzu.

Komu je vzdělávací program určen:

Kurz Brand manager je určen především zástupcům firem všech velikostí, kteří mají na starosti marketing či komunikaci s veřejností, zejména pak marketingovým manažerům, brand managerům, obchodním manažerům, ředitelům a jednatelům a pracovníkům PR oddělení.

Užitečný bude také zástupcům obcí, kteří chtějí podpořit podnikatelské aktivity a zatraktivnit tím svůj region.

Další informace:

Jako účastník vzdělávacího programu obdržíte OSVĚDČENÍ o jeho absolvování, které můžete využít ve svém CV v části o odborném vzdělávání. V ceně kurzu jsou výukové materiály k jednotlivým modulům (přístup k online i offline verzi obou webinářů) a vyhodnocení závěrečného testu. K získání osvědčení je třeba zodpovědět správně alespoň 70 % otázek. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.

Kurz trvá 6 týdnů a obsahuje 3 celodenní workshopy + 2 webináře + samostudium publikace a závěrečný test.

Modul č. 1: workshop Marketingová strategie a komunikace v rámci tvorby značky (7. 3. 2016; 9,0015,30 hod.)
  • Jak stanovit marketingové cíle
  • Marketingový mix – nejnovější světové trendy: 4P, 5P a 6P
  • Hodnota značky – jak ji vypočítat
  • Top 100 nejhodnotnějších značek na světě – čím se inspirovat
  • SWOT analýza z pohledu zaměstnance i z pohledu zákazníka
  • Typologie zákazníků a detailní popis cílové skupiny
  • Věrnost zákazníka a jak ji dosáhnout – měření spokojenosti zákazníků a práce s daty
  • CRM – co to přinese v praxi
  • Integrovaná marketingová komunikace značky – v jednotě je síla
  • Jak sjednotit marketingový mix
  • Nejčastější chyby v komunikaci značky
  • Role zaměstnance, který komunikuje se zákazníky

Marketingová komunikace

  • Direct marketing
  • Reklamní tvorba
  • Mediální plánování a cílová skupina
  • Public relations – jak funguje
  • Special event
  • Sponsoring – jak ho zaměřit
  • HR marketing a značka zaměstnavatele
  • Lobbying
  • On-line marketing a digitální komunikace
  • Sociální sítě

Zadání domácího úkolu

PUBLIKACE

Margaret Mark, Carol Pearson: Hrdina nebo psanec. Jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetype.

Modul č. 2: webinář Identita značky = podmínka úspěchu (14. 3. 2016; 10,0011,30 hod.)
  • Jednotný vizuální styl není jen logo
  • Prvky corporate identity – co obsahuje grafický manuál
  • Tajemství image značky – identita a příběh
  • Co je to „jednotná komunikační linka”
  • Ukázky grafických manuálů
  • Jak dosáhnout unikátní komunikace, kterou se odliší značka od konkurence
  • Zpětná vazba k domácímu úkolu
Modul č. 3: workshop Komunikační strategie z pohledu praxe (21. 3. 2016; 9,0015,30 hod.)
  • Jak stanovit komunikační cíle
  • Archetyp značky – co to je a jak s ním pracovat v praxi
  • Jak se hledá ideální pozice značky
  • Vize značky
  • Mise značky
  • Charakter značky – tón a styl komunikace
  • Podstata značky
  • Halo efekt – dobré jméno značky
  • Nákupní proces zákazníka
  • Analýza prodejního procesu v jednotlivých fázích
  • Ideální model prodejního procesu
  • Zaměření na ovlivňovatele – proč to má smysl
  • Proč je důležitý obsah: Content marketing a kdy ho uplatnit
  • Které fáze zpravidla firmy zanedbávají
Modul č. 4: workshop Procesy = klíč k úspěchu (29. 3. 2016; 9,0015,30 hod.)
  • Proč se vyplatí zmapovat a vymezit role a kompetence
  • Lekce managementu a leadershipu – rozvoj týmu formou Akčního rozvojového plánu
  • Motivace týmu – nadšení pro tvorbu značky a spolutvorba/co-creation značky
  • Co to je tzv. klientský brief — odrazový můstek pro výsledný efekt kampaně zpracované reklamní agenturou
  • Proč si ujasnit do detailů zadání, dříve než realizujete reklamní kampaň – výhody písemného zadání ve formě briefu
  • „Čas jsou peníze” — jak hlídat dodržování termínů — návaznost na projektové řízení
  • Efektivní spolupráce s reklamní agenturou
  • Vyjednávání o ceně, agenturní provize, prezentace reklamních kampaní a jejich schvalování
  • Jak se vyznat v komunikačních agenturách
  • Kdy se vyplatí tvořit marketingovou komunikaci interně a kdy je vhodný outsourcing
  • Zadání domácího úkolu

 

Modul č. 5: webinář Story telling a video marketing aneb příběh vítězí!
(4. 4. 2016; 10,0011,30 hod.)
  • Content marketing a video marketing – role infografiky
  • Proč video marketing – řeč statistik a chování zákazníků
  • Role technologií – mobilní zařízení
  • Struktura příběhu
  • Story telling krok za krokem
  • YouTube – pravidla pro tvorbu kanálu
  • Facebook – jak lze sdílet video obsah
  • Virální video a jak se liší od TV spotu
  • Word of mouth a buzz efekt – video marketing na sociálních sítích
  • Zpětná vazba k domácímu úkolu

 

Modul č. 6: závěrečný test (k vyplnění do 10 dnů od posledního webináře)

Vít Baloušek

Vít Baloušek, reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, se specializuje na originální vzdělávání v oblastech: kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, digitální komunikace a sociální sítě a také v oblasti automotive. Je rovněž lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter a kreativní ředitel v reklamní agentuře. Nyní jako lektor a trenér předává své zkušenosti z praxe formou worskhopu. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu s názvem „Žijte a myslete kreativně".

Také doporučujeme