Cíl praktického výcviku:
Značka je to, co rozhoduje u zákazníka v okamžiku nákupu. Značka je to, co se vybaví jako první, když se vysloví název firmy. Manažer značky musí mít do značné míry univerzální schopnosti: být vynikající stratég, analytik, projektový manažer, prodejce, počínat si kreativně a umět komunikovat na špičkové úrovni. Nesmí nikdy ustrnout, je nutné stále sledovat nové moderní trendy, snažit se být vždy alespoň o krok před ostatními a zajistit si konkurenční výhodu na trhu!
Na kurzu si osvojíte způsoby a principy, jak vytvořit silnou značku, která uspěje v tvrdém konkurenčním boji na trhu. Ukážeme vám, jak dosáhnout spokojenosti zákazníka a analyzovat její příčiny. Zjistíte, jak přesně zasáhnout danou cílovou skupinu. Vysvětlíme si, podle jakých kritérií vybírat dodavatele reklamních služeb.
Díky našemu intenzivnímu tréninku poznáte, jak zabránit neefektivním stereotypům v oblasti plánování medií. Budete schopni vytěžit maximum z rozpočtu na reklamu, přísně sledovat a kontrolovat náklady. Výsledkem bude kreativní marketing, který funguje i prodejně!
+ inspirativní vstupy tvůrců značek významných firem v rámci workshopů např. společnost
INISOFT (jednička na našem trhu ve vývoji softwaru zejména pro odpady, ovzduší, obaly a životní prostředí)
Každý navíc obdrží publikaci
Margaret Mark, Carol Pearson: Hrdina nebo psanec. Jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů.
Klikněte zde pro detailní Program vzdělávacího kurzu.
Komu je vzdělávací program určen:
Kurz Brand manager je určen především zástupcům firem všech velikostí, kteří mají na starosti marketing či komunikaci s veřejností, zejména pak marketingovým manažerům, brand managerům, obchodním manažerům, ředitelům a jednatelům a pracovníkům PR oddělení.
Užitečný bude také zástupcům obcí, kteří chtějí podpořit podnikatelské aktivity a zatraktivnit tím svůj region.
Další informace:
Jako účastník vzdělávacího programu obdržíte OSVĚDČENÍ o jeho absolvování, které můžete využít ve svém CV v části o odborném vzdělávání. V ceně kurzu jsou výukové materiály k jednotlivým modulům (přístup k online i offline verzi obou webinářů) a vyhodnocení závěrečného testu. K získání osvědčení je třeba zodpovědět správně alespoň 70 % otázek. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.
Kurz trvá 6 týdnů a obsahuje 3 celodenní workshopy + 2 webináře + samostudium publikace a závěrečný test.
Modul č. 1: workshop Marketingová strategie a komunikace v rámci tvorby značky (7. 3. 2016; 9,00–15,30 hod.)
- Jak stanovit marketingové cíle
- Marketingový mix – nejnovější světové trendy: 4P, 5P a 6P
- Hodnota značky – jak ji vypočítat
- Top 100 nejhodnotnějších značek na světě – čím se inspirovat
- SWOT analýza z pohledu zaměstnance i z pohledu zákazníka
- Typologie zákazníků a detailní popis cílové skupiny
- Věrnost zákazníka a jak ji dosáhnout – měření spokojenosti zákazníků a práce s daty
- CRM – co to přinese v praxi
- Integrovaná marketingová komunikace značky – v jednotě je síla
- Jak sjednotit marketingový mix
- Nejčastější chyby v komunikaci značky
- Role zaměstnance, který komunikuje se zákazníky
Marketingová komunikace
- Direct marketing
- Reklamní tvorba
- Mediální plánování a cílová skupina
- Public relations – jak funguje
- Special event
- Sponsoring – jak ho zaměřit
- HR marketing a značka zaměstnavatele
- Lobbying
- On-line marketing a digitální komunikace
- Sociální sítě
Zadání domácího úkolu
PUBLIKACE
Margaret Mark, Carol Pearson: Hrdina nebo psanec. Jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetype.
Modul č. 2: webinář Identita značky = podmínka úspěchu (14. 3. 2016; 10,00–11,30 hod.)
- Jednotný vizuální styl není jen logo
- Prvky corporate identity – co obsahuje grafický manuál
- Tajemství image značky – identita a příběh
- Co je to „jednotná komunikační linka”
- Ukázky grafických manuálů
- Jak dosáhnout unikátní komunikace, kterou se odliší značka od konkurence
- Zpětná vazba k domácímu úkolu
Modul č. 3: workshop Komunikační strategie z pohledu praxe (21. 3. 2016; 9,00–15,30 hod.)
- Jak stanovit komunikační cíle
- Archetyp značky – co to je a jak s ním pracovat v praxi
- Jak se hledá ideální pozice značky
- Vize značky
- Mise značky
- Charakter značky – tón a styl komunikace
- Podstata značky
- Halo efekt – dobré jméno značky
- Nákupní proces zákazníka
- Analýza prodejního procesu v jednotlivých fázích
- Ideální model prodejního procesu
- Zaměření na ovlivňovatele – proč to má smysl
- Proč je důležitý obsah: Content marketing a kdy ho uplatnit
- Které fáze zpravidla firmy zanedbávají
Modul č. 4: workshop Procesy = klíč k úspěchu (29. 3. 2016; 9,00–15,30 hod.)
- Proč se vyplatí zmapovat a vymezit role a kompetence
- Lekce managementu a leadershipu – rozvoj týmu formou Akčního rozvojového plánu
- Motivace týmu – nadšení pro tvorbu značky a spolutvorba/co-creation značky
- Co to je tzv. klientský brief — odrazový můstek pro výsledný efekt kampaně zpracované reklamní agenturou
- Proč si ujasnit do detailů zadání, dříve než realizujete reklamní kampaň – výhody písemného zadání ve formě briefu
- „Čas jsou peníze” — jak hlídat dodržování termínů — návaznost na projektové řízení
- Efektivní spolupráce s reklamní agenturou
- Vyjednávání o ceně, agenturní provize, prezentace reklamních kampaní a jejich schvalování
- Jak se vyznat v komunikačních agenturách
- Kdy se vyplatí tvořit marketingovou komunikaci interně a kdy je vhodný outsourcing
- Zadání domácího úkolu
Modul č. 5: webinář Story telling a video marketing aneb příběh vítězí!
(4. 4. 2016; 10,00–11,30 hod.)
- Content marketing a video marketing – role infografiky
- Proč video marketing – řeč statistik a chování zákazníků
- Role technologií – mobilní zařízení
- Struktura příběhu
- Story telling krok za krokem
- YouTube – pravidla pro tvorbu kanálu
- Facebook – jak lze sdílet video obsah
- Virální video a jak se liší od TV spotu
- Word of mouth a buzz efekt – video marketing na sociálních sítích
- Zpětná vazba k domácímu úkolu
Modul č. 6: závěrečný test (k vyplnění do 10 dnů od posledního webináře)