Logo AIVD
Vzdělávací kurz

Vzdělávací kurz: Certifikovaný prodejce

Kombinované vzdělávání pro obchodníky – získejte ucelený systém prodejních a obchodních dovedností již za 2 měsíce!

Termín: 30. 10. 2013 - 15. 12. 2013

Posíláte své obchodníky na různá školení a máte pocit, že jejich vzdělávání schází ucelenost, koncepčnost a hlubší záměr? Potom je přihlaste na náš kurz, kde získají celou šíři znalostí a dovedností, které odlišují nadprůměrné obchodníky od průměrných. Lektorka našeho kurzu je uznávanou odbornicí na problematiku prodejních dovedností a během pouhých 7 týdnů s Vašimi obchodníky projde vše, co je nutné k nastartování jejich nové prodejní kariéry.

13 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl kurzu:

    Dělá Vašim obchodníkům problém domluvit si schůzku, efektivně si naplánovat den či budovat vztah se zákazníky? Orientují na více na výrobek než na zákazníka? Špatně kontrolují emoce, lehce nabízejí slevu a často přeslechnou nákupní signál? Cestu k řešení těchto  nedostatků a ještě mnohem více Vám nabízí náš vzdělávací kurz, čítající 2 semináře, 2 webináře a 2 skripta pro samostudium.

    Náš kurz je zaměřen na nejdůležitější dovednosti obchodníka/prodejce, bez jejichž zvládnutí nelze úspěšně prodávat. Obsah kurzu vychází z nejčastějších problémů obchodní praxe a pomáhá najít cestu k jejich řešení. Tomu odpovídá i – na českém trhu bezkonkurenční – koncepce kurzu, kombinující různé typy vzdělávání (celodenní seminář, samostudium s vypracováním úkolu, webinář jako zpětná vazba k zadanému úkolu) a využívající jejich společné synergie. Kurz vede lektorka s bohatými zkušenostmi z praxe a renomovaná odbornice na prodejní dovednosti.

    Náš kurz není z nejlevnějších. Pokud by si zájemce o tuto problematiku kupoval jednotlivé produkty (semináře, webináře, online skripta) zvlášť, zaplatil by více a nemohl by využít výhod komplexního uceleného vzdělávání včetně logické posloupnosti kurzu, ani získat zpětnou vazbu prostřednictvím závěrečného testu. Další výhodou kurzu je možnost získání potřebných dovedností ve velmi krátkém čase – již za 2 měsíce. A co víc! Kromě dvou dnů, které je třeba strávit na prezenčním semináři, kurz nevyžaduje žádnou další absenci v zaměstnání.

    Klikněte zde pro detailní Program kurzu.

    Komu je kurz určen:

    Kurz Certifikovaný prodejce je určen pro obchodníky, obchodní zástupce a reprezentanty, ale užitečný bude i pro vedoucí obchodních týmů či jejich trenéry. Náš kurz osloví i majitele malých firem případně živnostníky, kteří nemají specializované prodejce a prodej svých výrobků realizují vlastními silami. Zkrátka trénink prodejních dovedností ocení všichni, jimž se dlouhodobě nedaří dosahovat v prodeji očekávaných výsledků.

    Další informace:

    Jako účastník kurzu obdržíte OSVĚDČENÍ o jeho absolvování, které můžete využít ve svém CV v části o odborném vzdělávání. V ceně kurzu jsou výukové materiály k jednotlivým modulům (přístup k online i offline verzi obou webinářů), realizace a vyhodnocení závěrečného testu. K získání osvědčení je zapotřebí zodpovědět správně 70 % otázek závěrečného testu. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.

    Obsahová struktura kurzu:

    Zde si prohlédněte přehledné schéma jednotlivých modulů kurzu

    KONCEPCE KURZU (dokument Adobe PDF)KONCEPCE KURZU 462.6 KB

     

    Modul č. 1: Celodenní seminář 

    Komunikační a prezentační dovednosti v prodeji

    • Komunikační dovednosti jako pracovní nástrojƒƒ
    • Řeč těla a její efektivní využit탃
    • Komunikační styly – přizpůsobení komunikace situaci a partnerovi
    • Prezentační dovednosti obchodníka
    • Typologie klienta
    • Zadání úkolu k domácímu vypracování

     

    Modul č. 2: Skripta

    Obchodní vyjednávání o ceně  

    • Pět zlatých pravidel vyjednávání
    • Jak prezentovat a obhájit cenu

     

    Modul č. 3: Webinář

    Úspěšná argumentace + zpětná vazba k řešení úkolu č. 1

    • Uspořádání a přizpůsobení argumentů
    • Co to je úspěšný prodejní argument
    • Metoda dvojnásobné argumentace
    • Správné řešení zadaného úkolu

     

    Modul č. 4: Celodenní seminář

    Náročné situace v prodeji

    • Optimální postup obchodního jednání
    • Zvládání problematických klientů
    • Konfliktní či agresivní klient
    • Málomluvný/mnohomluvný klient
    • Asertivní techniky
    • Pokročilé prodejní dovednosti
    • CRM – budování vztahu se zákazníky
    • Řízení prodeje

     

    Modul č. 5: Skripta

    Psychologie prodeje

    • Osobnost v interpersonálních vztazích
    • Jak si naklonit klienta
    • Náročné typy zákazníků
    • Typologie zákazníků a její využití v obchodní praxi
    • Strategie efektivního jednání s obtížnými typy zákazníků

     

    Modul č. 6: Webinář

    Zvládání námitek + zpětná vazba k řešení úkolu č. 2  

    • Námitka = příležitost k prodeji
    • Klíčové kroky při zpracování námitky
    • Obnovení dialogu po námitce
    • Správné řešení zadaného úkolu

     

    Závěrečný online test s výběrem odpovědí

    Mgr. Martina Chmelová

    Lektorka, metodička vzdělávacích programů, koučka, poradkyně, terapeutka ve společnosti Alfa Human Service. Martina Chmelová také externě spolupracuje s časopisy Integrace a inkluze ve školní praxi a Poradce ředitelky MŠ.