Logo AIVD
Vzdělávací kurz

Vzdělávací kurz: Certifikovaný obchodní specialista

Unikátní kombinované vzdělávání pro obchodníky – získejte ucelený systém prodejních a marketingových dovedností již za 2 měsíce!

Termín: 14. 5. 2014 - 29. 6. 2014

Posíláte své obchodníky na různá školení a máte pocit, že jejich vzdělávání schází ucelenost, koncepčnost a hlubší záměr? Potom je přihlaste na náš kurz, kde získají celou šíři znalostí a dovedností, které odlišují nadprůměrné obchodníky od průměrných. Lektoři našeho kurzu jsou uznávanými odborníky na problematiku komunikace, prodejních dovedností i marketingu a během pouhých 7 týdnů s Vašimi obchodníky projdou vše, co je nutné k nastartování jejich nové prodejní kariéry.

15 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat.

V případě Vašeho zájmu o další konání vyplňte kontaktní formulář.


    Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR.


    Cíl kurzu:

    Dělá Vašim obchodníkům problém budovat vztah se zákazníky? Orientují na více na výrobek než na zákazníka? Špatně kontrolují emoce, lehce nabízejí slevu a často přeslechnou nákupní signál? Využívají dostatečně všechny prodejní kanály včetně užitečných nástrojů online marketingu? Cestu k řešení těchto nedostatků a ještě mnohem více Vám nabízí náš unikátní vzdělávací kurz.

    Obsah kurzu je zaměřen na nejdůležitější dovednosti obchodníka/prodejce, bez jejichž zvládnutí nelze úspěšně prodávat. Obsah kurzu vychází z nejčastějších problémů obchodní praxe a pomáhá najít cestu k jejich řešení. Tomu odpovídá i – na českém trhu bezkonkurenční – koncepce kurzu, kombinující různé typy vzdělávání (celodenní seminář, samostudium s vypracováním úkolu, webinář jako zpětná vazba k zadanému úkolu) a využívající jejich společné synergie. Kurz vedou lektoři s bohatými zkušenostmi z praxe a renomovaní odborníci na prodejní dovednosti a marketing.

    Náš kurz není z nejlevnějších. Pokud by si zájemce o tuto problematiku kupoval jednotlivé produkty (semináře, webináře) zvlášť, zaplatil by více a nemohl by využít výhod komplexního uceleného vzdělávání včetně logické posloupnosti kurzu, ani získat zpětnou vazbu prostřednictvím závěrečného testu. Další výhodou kurzu je možnost získání potřebných dovedností ve velmi krátkém čase – již za 2 měsíce. A co víc! Kromě dvou dnů, které je třeba strávit na prezenčním semináři, kurz nevyžaduje žádnou další absenci v zaměstnání.

    Klikněte zde pro detailní Program kurzu.

    Komu je kurz určen:

    Kurz Certifikovaný obchodní specialista je určen pro obchodníky, obchodní zástupce a reprezentanty, ale užitečný bude i pro vedoucí obchodních týmů či jejich trenéry. Náš kurz osloví i majitele malých firem případně živnostníky, kteří nemají specializované prodejce a prodej svých výrobků realizují vlastními silami. Zkrátka ocení ho všichni, jimž se dlouhodobě nedaří dosahovat v prodeji očekávaných výsledků.

    Další informace:

    Jako účastník kurzu obdržíte OSVĚDČENÍ o jeho absolvování, které můžete využít ve svém CV v části o odborném vzdělávání. V ceně kurzu jsou výukové materiály k jednotlivým modulům (přístup k online i offline verzi obou webinářů), realizace a vyhodnocení závěrečného testu. K získání osvědčení je zapotřebí zodpovědět správně 70 % otázek závěrečného testu. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.

    Obsahová struktura kurzu:

    Zde si prohlédněte přehledné schéma jednotlivých modulů kurzu

    KONCEPCE KURZU  (dokument Adobe PDF)KONCEPCE KURZU 634.4 KB

     

    Modul č. 1: Celodenní seminář 

    Náročné situace v prodeji

    • Pokročilé prodejní dovednosti
    • Optimální postup obchodního jednání – tajemství úspěchu pro prodej napříč obory
    • Zvládání problematických klientů
    • Konfliktní či agresivní klient; málomluvný/mnohomluvný klient
    • Asertivní techniky; řízení prodeje
    • Námitka = příležitost k prodeji
    • Zadání úkolu k domácímu vypracování

     

    Modul č. 2: Samostudium s vypracováním zadaného úkolu č. 1

    K samostudiu bude každému účastníkovi poskytnuta publikace 

     

    Modul č. 3: Webinář

    Komunikace při telefonním prodeji + zpětná vazba k řešení úkolu č. 1

    • Jak si naklonit druhé lidi (autenticita, empatie, akceptace)
    • Úspěšná argumentace po telefonu
    • Účinné metody úspěšného vyřešení námitek po telefonu
    • Správné řešení zadaného úkolu, dotazy

     

    Modul č. 4: Celodenní seminář

    Marketingové minimum pro prodejce

    • Vztah obchodu a marketingu
    • Marketingový mix
    • Segmentace zákazníků
    • Budování vztahu se zákazníky, věrnostní a motivační programy
    • Jak správně napsat nabídku
    • Zadání úkolu k domácímu vypracování

     

    Modul č. 5: Samostudium s vypracováním zadaného úkolu č. 2

    K samostudiu bude každému účastníkovi poskytnuta publikace  

     

    Modul č. 6: Webinář

    Online nástroje ve službách prodeje + zpětná vazba k řešení úkolu č. 2

    • Jak pomocí online nástrojů dosáhnout zvýšení prodeje, najít nové zákazníky a udržet si ty stávající
    • Nejužitečnější nástroje online marketingu
    • Správné řešení zadaného úkolu, dotazy

     

    Závěrečný online test s výběrem odpovědí

     

    Mgr. Martina Chmelová

    Lektorka, metodička vzdělávacích programů, koučka, poradkyně, terapeutka ve společnosti Alfa Human Service. Martina Chmelová také externě spolupracuje s časopisy Integrace a inkluze ve školní praxi a Poradce ředitelky MŠ.